MiMojo למערכות iOS, היא אפליקציה חדשה שמקלה על שליחת וקבלת וידאו ממכשירים ניידים לשימוש בתהליכי עבודה מקצועיים.

MiMojo תוכננה במיוחד עבור יוצרי סרטים ניידים, מתעדים, עיתונאים וארכיונים, ומטרתה להפוך את ניהול ההצפה המסיבית של הצילומים שנוצרו על ידי יוצרי תוכן ניידים לניתנים לניהול, שמישים ובעלי פוטנציאל רווח גדול יותר.

האפליקציה מאפשרת לשולחים לחתוך במהירות קבצי מדיה, להוסיף מטא נתונים וכיתובים ולהעלות בקלות קטעים. לעומת זאת, אנשים שמקבלים קבצים יכולים לשנות את מפרט פורמט הווידאו בנקודת ההורדה, להקצות ולעקוב אחר קטעים, ולמטב את זרימות העבודה שלהם בחדרי חדשות, צוותי עריכה, ארכיוני מדיה, שירותי מאגרי חומרי גלם או תוכן אחר.
MiMojo משתלבת עם פלטפורמות אחרות כדי לעזור להגדיל את אפשרויות זרימת העבודה והתאימות. MiMojo מציעה גם התאמות מותאמות לצרכים הייחודיים של חברת מדיה כולל אבטחה משופרת, מטא נתונים מותאמים אישית, כמו גם שילובי MAM/CMS.

אשף העלאה אינטואיטיבי – מספק שיטה פשוטה ומאובטחת להעלאת קטעי וידאו עם מטא נתונים וכתוביות מקור.
חיתוך קבצים בהעלאה – מאפשר למשתמשים לחתוך בקלות רק את החלקים שהם צריכים לשלוח תוך שמירה על מפרט קבצי המקור, ומבטל את הצורך לשלוח קבצי מדיה גדולים.
טופס מטא נתונים מותאם אישית – טופס מטא נתונים וכיתובים הניתנים להתאמה אישית מאפשר למשתמשים לבחור את שדות המטא נתונים שהם צריכים עבור זרימות העבודה ומערכות ניהול התוכן הספציפיות שלהם.
המרת קידוד בענן – משתמשי הקצה שמקבלים את החומרים יכולים לשנות פורמטים, קצבי פריימים ורזולוציה של קבצים בנקודת ההורדה בהתבסס על הצרכים הספציפיים שלהם.
מנהל הקצאות – מאפשר למשתמשים להקצות ולעקוב אחר קטעים ולקבל הודעות סטטוס.
שליחת רזולוציה מלאה כברירת מחדל – יוצרי סרטים ישלחו את קבצי הרזולוציה המלאה בקלות מבלי לדאוג לאובדן איכות, עם אפשרות לדחוס את הקבצים בטלפון להעלאה מהירה יותר או אם מהירויות חיבור איטיות יותר ותאריכים צפופים יותר דורשים זאת.
אינטגרציה – MiMojo נועד להשתלב עם פלטפורמות אחרות, זרימות עבודה ונקודות קצה בשוק לזרימות עבודה והתאמה בלתי מוגבלות;

מחיר:
קיימים מספר מסלולים לשימוש ביישום.
הראשון חינם ומאפשר קבצים בגודל של 2 גיגה, האחסון ל14 יום בלבד, והורדה 7 ימים.
המסלול המקצועי: 12 דולר לחודש מאפשר גודל קבצים 200 גיגה, אחסון 1 טרה, הורדות 28 יום. קיימים עוד שני מסלולים: עסקי ואיגוד במחיר של 23 דולר לחודש.