חברת Alteon המספקת פתרונות לניהול תוכן מקיף עבור יוצרי תוכן, הציגה את פתרון ה-All-in-One של מצלמה לענן, שיכול לעשות הכול – העלאה, אחסון, המרת קידוד, שיתוף, הערות, אחסון בארכיון ועוד. החברה רותמת את כוחו של הענן כדי לשחרר את המחשב.

זו השנה השנייה שהחברה משתתפת בתערוכת NAB2023 והשנה זכתה בפרס "מוצר השנה"

יכולת הMedia Hub
בהשוואה לספקים מתחרים, Alteon Media Hub מיועד ליוצרים עצמאיים. ניתן להירשם ולהתחיל לעבוד מאותו יום, ללא צורך בביצוע הגדרה ואינטגרציה רבה. החברה כבר מציעה אפליקציית iOS, שדוחפת אוטומטית את כל ההקלטות לענן.

בחודשים הקרובים, Alteon תשחרר אינטגרציה עם Teradek, שתאפשר העלאת ענן מכל מצלמה שמחוברת לאחד מהמכשירים הנתמכים ממצלמה לענן של Teradek. בצד התוכנה, כבר יש אינטגרציה זמינה עבור FCP של אפל ופרמייר פרו של אדובי. בהמשך השנה תשוחרר גם אינטגרציה עם DaVinci Resolve של BlackMagic. האינטגרציה של אפליקציות העריכה הללו תוכנתה כך שייראה וירגיש כאילו היא חלק מהאפליקציה ולא תוסף.
Alteon משתמש בכוחו של הענן כדי לשחרר את המחשב בעת המרת קבצים. עדיין ניתן להשתמש במחשב כרגיל בזמן ההמרה, מבלי להשתמש בכל המשאבים של המחשב.

המרות:
השירות מאפשר המרה של קובצי RAW כגון BlackMagic RAW כאשר לדברי החברה תמיכה ב ProRes RAW תגיע בקיץ 2023 ועד סוף השנה מתוכנן גם מענה ל ArriRAW.
בנוסף, המערכת תומכת גם בתהליכי עבודה מבוססי פרוקסי מה שמאוד קריטי כאשר עובדים עם קבצים גדולים.

מחירים:
השימוש בכלי הוא ללא תשלום לאחר רישום, עם מגבלה של 10 גיגה. משתמשים שזקוקים לאחסן נוסף, יכולים לשלם 12 דולר לחודש לאחסון של 250 גיגה.
כל שאר הפונקציות פעילות כל הזמן, לא משנה כמשתמש רשום או משתמש בתשלום

הודעה לעיתונות באנגלית על הזכייה
צלם הדוקו והבעלים של אתר CineD, ג'וני בהירי, פרסם ראיון שלו עם מאט סימגיליה (Matt Cimaglia) בזמן התערוכה.