מערכות מיקרופונים אלחוטיות המספקות מענה להקלטת אנשים בתקשורת 2.4GHz פופולריות מאוד. ישנן שתי חברות בולטות בשוק זה, RØDE ובשנים האחרונות חברת DJI נכנסה לתחום הסאונד עם מערכות DJI MIC.

כעת החברה השיקה את הדור השני של מיקרופונים אלחוטיים DJI MIC 2, מערכת הכוללת שני משדרים, מקלט ונרתיק טעינה. המערכת מציעה כעת הקלטת סאונד בציפה 32 סיביות או 24 סיביות עם רצועת ביטחון של מינוס 6dB עד למרחק של 250 מטר.

לכל משדר מיקרופון מובנה עם הקלטה כל-כיוונית וטכנולוגיית ביטול רעשים חכמה שאמורה להפחית רעשי סביבה (לא ניתן להפעיל זאת כאשר המשדר מחובר לסמארטפון באמצעות בלוטות'). ניתן לצייד את המיקרופונים TX במגן רוח הכלול להורדת רעשי הרוח בהקלטות האודיו. כל המשדרים כוללים גם כניסה למיקרופון חיצוני. 3.5 מ"מ

כל משדר כולל 8 גיגה של זיכרון המאפשרים הקלטה של 14 שעות באיכות 48kHz ב24 סיביות. כמו כן, ניתן להגדיר הקלטה פנימית ב32 סיביות צפה, מה שמאפשר שחזור כל הסאונד בפוסט. זמן עבודה עם המשדר הוא 6 שעות (ללא הקלטת גיבוי) ומארז ההטענה מספק עוד 18 שעות (מחיר המארז 69 דולר).

צריך לזכור שלא ניתן להשתמש בהקלטה הפנימית כאשר מתחברים עם ממשק Bluetooth.

המשדר תומך במיקרופון חיצוני דרך שקע כניסה של 3.5 מ"מ. גודל המשדר: 46.06×30.96×21.83 מ"מ, משקלו 28 גרם ומחירו: 99 דולר, מחיר מיקרופון 39 דולר

המקלט כולל מסך OLED בגודל של 1.1 אינץ',  המיועד לשליטה וכולל גם יציאת אוזניות לניתור יעיל במיוחד בצילום עם טלפונים חכמים. כמו כן, החברה מבהירה כי המקלט הותאם כך שייתן מענה לרב המוצרים, כך לדברי החברה. זאת ועוד, אין כל בעיה לחברות למצלמות המיוצבות של החברה OSMO Action 3 או OSMO Action 4 לטלפונים חכמים החיבור מתבצע באמצעות Bluetooth ועבור יחידות אחרות קיימים כבלים ומתאי USBc /Lightning וכן יציאת אנלוגית 3.5 מ"מ TRS.

מחיר הערכה: 349 דולר, (שני משדרים, מקלט, ניתן לרכוש גם ערכה עם משדר ומקלט אחד במחיר של 219 דולר

הודעה לעיתונות באנגלית