יצרנית המוניטורים PortKeys השיקו מערכת הפעלה חדשה לסדרת למוניטורים מהדגמים LH7P, LH7H, PT6 ו-LH5P II.
המערכת החדשה והחינמית, MOVNORM, מציעה ממשק משתמש מחודש, תכונות נוספות ואפשרויות שליטה חדשות במצלמה לצגים תואמים.

אחד השינויים המשמעותיים ביותר במערכת ההפעלה הזו בהשוואה לגרסאות הקודמות הוא ממשק המשתמש החדש. ואכן, ממשק המשתמש דורש כעת פחות מחוות ודברים לשנן; כעת כבר לא צריך להחליק לארבעה כיוונים שונים כדי להגיע לתכונה מדויקת. נגיעה במסך וסרגל הכלים התחתון יצוץ. סרגל כלים זה נותן גישה ישירה לשישה כלי ניטור הניתנים להתאמה אישית של המשתמש. כמו כן, יש כעת מחוון ייעודי לכוונון בהירות. לבסוף, אם לצג יש לחצני פונקציה מותאמים אישית, ניתן להגדיר את הפונקציה הייעודית ישירות מהתפריט הראשי בפינה השמאלית התחתונה.

בנגיעה במסך, מופיעה שורת מצב בחלק העליון עם סמל סוללה. לחיצה על סמל הסוללה, יופיע תפריט נפתח: הכולל את רמת הסוללה של הצג ואת תצורת חיבור כניסת ה-HDMI, כולל ציון אם 3DLUT פעיל ו/או מוצג כעת ליציאת HDMI. בשורת המצב הזו, עבור דגמי LH7P ו-LH5P II (V3) בעלי יכולות שליטה במצלמה (גישה ליכולת השליטה מתבצעת על ידי החלקה מעלה או מטה), קיים מידע על המצלמה המחוברת ורמת הסוללה שלה.

לגבי כלי ניטור, MOVNORM OS מוסיפה תכונת מתיחה של רגל לכל הדגמים. זהו כלי המאפשר לך להאריך את רגליו של דגם בעת צילום תוכן אנכי. בנוסף לממשק משתמש נוספו מצלמות רבות למוניטורים המאפשרים שליטה על המצלמות.

הודעה לעיתונות באנגלית
העדכון ללא תשלום וניתן להורדה