יורוקום החלה לשווק בישראל את מערכת אבטחה לגופי ביטחון לרכב מדגם Arbitrator 360° HD מערכת צילום קשיחה וניידת המותקנת בניידת המשטרה ומאפשרת צילום 360 מעלות באיכות FullHD לאיסוף, לתיעוד ולהקלטת ראיות בכל היקפי  הניידת


מצלמת ה-Arbitrator 360° HD מאפשרת להקליט ולראות את לוחית הרישוי של רכב בחשכה מוחלטת או לתעד פעילות חשודה ממרחק של מאות מטרים


מערכת Arbitrator 360°  תומכת בצילום עד חמש מצלמות HD בו-זמנית, כדי להציג תמונה מלאה של 360 מעלות בתוך רכב החירום ומחוצה לו. המצלמה IP הקדמית שלה מצלמת שדה ראייה של 65 מעלות באיכות 1080p וזום אופטי 30x בנוסף לזום דיגטלי 12x.


המערכת מאפשרת שידור בזמן אמת של התכנים המצולמים למוקדי שליטה כולל אפשרות שליטה על הציוד צילום בניידת


מצלמות IP המותקנות בצדדים ומאחור מצלמים באיכות 720p עם זווית ראייה של 150 מעלות אופקי ו93 מעלות אנכי, המערכת כוללת מערכת הקלטת סאונד במרחק של 1.5 מטר מהרכב.


על מנת להקליט את התכנים המערכת תומכת בשני כונני SSD עד לנפח של 512 גיגה כולל תמיכה בפורפטוקול PoE (העברת מתח ההפעלה ברשת התקשורת)


יחידת עיבוד הווידיאו של המערכת תומכת בחיבור של עד 2 כונני SSD בנפח GB‏512 עם תמיכה מלאה בטכנולוגיית למצלמות IP המחוברות. המערכת גם כוללת מפתח נעילה שמגן מפני שיבוש הראיות הדרושות להליכים משפטיים. ניתן גם להגדיר שהצילום יופעל על ידי גורמים מוגדרים מראש, כגון סירנת הרכב, זיהוי פגיעה או מכשירים אחרים. בנוסף, המערכת Arbitrator 360° HD תוכננה לעמוד בדרישות המחמירות של סביבה ניידת – היא נבדקה בתקן MIL-STD-810G ובעלת עמידות לזעזועים, רעידות ומצבים קשים נוספים.


המערכת כוללת את SafeServ™, חבילת התוכנה לניהול ראיות של Panasonic, אשר מאפשרת לנהל את הראיות באופן מאובטח בעזרת מערכת מובנית לניהול קבצים. היא גם כוללת את היכולת לעבד מגוון מורחב של ראיות דיגיטליות, כולל תמונות, תיעוד ממצלמות אבטחה IP וייבוא אוטומטי של סרטונים ממערכות הצילום הלבישות Panasonic WV-TW310.


"במהלך השנים הרבות שבהן המחלקה שלנו נשענה על מערכות צילום הווידאו ברכב מסדרת Arbitrator 360° של Panasonic, הן הוכיחו את עצמן פעם אחר פעם ועזרו לשוטרים לתעד ראיות חיוניות לחקירות ולהליכים משפטיים", אמר מארק טולברג, אחראי ביטחון הציבור במשטרת מורגנטון, צפון קרוליינה. "השדרוג לאיכות 1080p והפונקציות הנוספות הופכים את המערכת לכלי עוד יותר חשוב לשוטרים שלנו, לרשות אכיפת החוק ולעיר".