Sony אירופה הודיעה על השקת יחידה אלחוטית למצלמות המקצועית שלה. היחידה,  CBK-WA100. מיועדת ללשיפור של תהליכי העבודה במצלמות חדשות על ידי העברת תכנים על רשת אלחוטית. היחידה מאפשרת יצירה של קובצי XAVC proxy ושמירתם על כרטיס SD. הקבצים מועברים אלחוטית באיכות גבוהה בתקשורת 3G/4G/LTE/Wi-Fi לתחנת השידור, לשרת יעודי, או לסביבת ענן.


ניתן לשלוט ביחידה באמצעות טלפונים חכמים, או מחשבי לוח בעזרת היישום Content Browser Mobile שמאפשר בנוסף ביצוע קטלוג ראשוני של metadata, צפייה בתכנים ללא צורך בחיבור למוניטור נוסף.


"חיבור אלחוטי הוא רב משמעי בהפקות עם הזרמה בין השטח לאולפן" אומר פאביאן פיזאנו,  מנהל שיווק אסטרטגי ופתרונות מקצועים בסוני אירופה. "מדובר בכושר ניידות כמו טלפונים ומחשבי לוח, שנפוצים בכל הפקה, כולל הפקות ENG ו-EFP. שילוב של שתי היכולות הוא תהליך העבודה העתידי"


היחידה מתחברת לכל סדרת מצלמות XDCAM כגון: PMW-500 /400 /300 /200 /150 /160 /50 . היא גם תומכת במצלמות שיש להם יציאת HD SDI כגון PDW-F800 /700 /680 ולסדרת המצלמות XDCAM EX. עבור המצלמה החדשה של סוני, PMW-400, תושק יחידה מיוחדת – CBK-WA101 – שתאפשר חיבור והפסקה של היחידה בפעולה אחת.


מועד אספקה: אוקטובר הקרוב. CBK-WA101 בנובמבר.


הודעה לעיתונות באנגלית