Logitech, השיקה סדרה של רמקולים שונים וביניהם ה-AudioStation, מערכת רמקולים לנגן ה- iPod ומכשירי 3MP.


מדובר במערכת המתאימה את עצמה לכל חדר בכך שהיא קומפקטית (אורך 40.6 ס"מ, עומק 10.8 ס"מ וגובה 18.4 ס"מ) ויכולה לעמוד על כל שידה, מדף ספרים או כל שולחן קטן.


היות ולמערכת יש גם רדיו AM/FM, היא יכולה לשמש כתחליף לכל מערכת סטריאו מסורתית או כפתרון מושלם למשרד או לחדר השינה.


המערכת החדשה בנויה משני רמקולים תואמים המשדרים איכות קול גבוהה וברורה. הטוויטרים מסוג soft-dome הם בגודל 2.5 ס"מ ב- high-definition, מייצרים תדרי קול גבוהים. למערכת יש וופרים המפיקים בס בעל עומק ועוצמה.


על ה-AudioStation אין כפתורים או לחצנים. כל הבקרה נעשית באמצעות משטח מגע, מה שמעניק למערכת מראה חלק ואלגנטי עם גימור שחור. כשהמערכת דולקת, נדלקות נוריות בקרת הווליום באור לבן עמום.


מעל ללוח הבקרה נמצא מצג LCD המציג מידע כגון תחנות רדיו, שעה ו-equalizer. צג ה-LCD מאפשר שימוש בתחנות FM בטכנולוגיית Radio Data System בה מוצג מידע על שירים או תוכניות בתחנות FM התומכות בכך.


המערכת מגיעה עם שלט רחוק מתקדם שעליו נמצאות אותן פונקציות הקיימות על המערכת עצמה וכוללות גם כפתור תפריט, טיימר שינה, ומפסק לכיבוי או הדלקה של מצב הסטריאו 3D, מה שגורם לרמקולים להישמע רחוקים אחד מהשני.


באמצעות כפתור התפריט על השלט ניתן לשלוט ברמות הבס והטרבל, וכן בעוצמת האור שעל מצג המערכת.


כאשר ה-iPod מחובר, מסוגלת מערכת ה-AudioStation לנגן מוזיקה ולהטעין את עצמה בו זמנית. למערכת יש שקע נוסף אליו ניתן לחבר נגני MP3 ונגנים אחרים.


מחיר: 1799 ש"ח.


 


ה-MM50 של לוג'יטק היא מערכת רמקולים ניידת ומעוצבת המיועדת ל-iPod של Apple


המערכת מאפשרת להנות מקבצי המוזיקה בנגן בכל מקום בבית ובחוץ ולהשמיע את הקבצים גם באירועים חברתיים ולא ליהנות ממנה רק עם אוזניות.


לדברי החברה, רמקולי ה-MM50 תוכננו במיוחד עבור נגני ה-iPod ומציעים איכות צליל מעולה וסוללות ליתיום נטענות, המסוגלות להשמיע מוזיקה במשך 10 שעות ניגון רצופות. כמו כן, חיבור הרמקולים טוען אוטומטית הן את סוללות הליתיום והן את הסוללה של נגן ה-iPod . בנוסף – ה-MM50 מצויד גם בשלט רחוק.


הרמקולים מספקים צליל מאוזן, עשיר בבאסים וללא עיוות. טכנולוגיות D3 סטריאו תורמת להעשרת הצליל. הרמקולים מוצעים בצבע שחור או לבן – תואם iPod.


מחיר –999 שקל.


 


X-540 היא מערכת רמקולים 5.1 בטכנולוגיית מטריקס, המאפשרת לתרגם קידוד סטריאו למערכת היקפית של 5 רמקולים


טכנולוגיה זו מפצלת את הקול לחמישה ערוצים ובכך מתגברת על המגבלה הטמונה במקורות מולטימדיה רבים כגון משחקי מחשב ומוזיקה דיגיטלית המקודדים לספק סטריאו בלבד ולא מנצלים עד תום את היכולות של מערכות 5.1.


לוג'יטק מספקת תפס מיוחד לרמקול המרכזי של המערכת ובכך היא מאפשרת את להצמידו למסכים דקים ללא משטח עליון. לאלה מבינינו המשתמשים במסכים רגילים, תפס ההצמדה משמש גם כמעמד לרמקול המרכזי ומאפשר את הנחתו על המסך או על השולחן.


X-540 מייצר צליל סראונד מאוזן וצליל עשיר באמצעות טכנולוגיית Dual Driver Frequency directed   של לוג'יטק המשלבת שני דרייברים בכל רמקול. המערכת מתגברת גם על חפיפה בתדרים גבוהים הגורמת לצליל לא מאוזן, מה שגרם בעבר לבעיות ברמקוליםDual Driver. התוצאה היא צליל אחיד ובעל עוצמה מכל מקום בחדר.


השילוב של חמישה רמקולים וסאבוופר מספקת הספק של 70 וואט. המערכת כוללת גם down-firing woofer ואקולייזר בזמן אמת הממקסם את הבס ומצמצם את עיוות הקול.


המערכת תגיע לישראל בדצמבר


מחיר: 749 ש"ח.


 


Z10, הינו המוצר החדש ביותר בפס המוצרים ההיקפיים של לוג'יטק מסדרת Z. מסך המגע על הרמקולים מאפשר למאזין לשלוט על כל קבצי המוזיקה המתנגנים, מבלי שיצטרך לנווט בין אפליקציות על המחשב, וכך יוכל לגלוש ברשת, לכבות את המסך ולהמשיך להחליף שירים ולשלוט בבקרת הקול ישר על ידי מסך המגע שעל הרמקול.


הרמקולים יכולים להתחבר בעזרת USB וכן מצורפת תוכנה המאפשרת חיבור לנגן MP3 או נגני מולטימדיה אחרים, כגון iTunes , Windows Media Player, Winamp ו-MusicMatch.


בנוסף, הרמקול מאפשר גם לקבוע ארבע תחנות רדיו מהאינטרנט בצורה קלה ופשוטה.


בשנים האחרונות אנחנו עדים לגידול אדיר בתחום המוזיקה הדיגיטלית. השימוש באינטרנט כמקור לשמיעת תחנות רדיו זינק אף הוא בצורה בולטת ומשמעותית.


על פי סקר בינלאומי שנערך לאחרונה על ידי חברת הניתוח העסקי Parks Associates עולה כי ב- 40% מבתי האב מנגנים מוזיקה היישר מהמחשב האישי ו-33% מהמוזיקה מגיעה מתחנות רדיו דרך האינטרנט.


רמקול 2.5 ס"מ (לתדר גבוה) ורמקול 7.6 ס"מ (Woofer-תדר נמוך), המגבר המובנה במערכת מפצל את התדרים הגבוהים והנמוכים


גובה הרמקולים הוא 24.6 ס"מ, רוחבם 11.4 ס"מ ועומקם 11.9 ס"מ,


החיבור של הרמקולים כאמור הוא פשוט ונעשה באמצעות כבל USB אחד המעביר את כל המידע היישר מהמחשב אל מסך ה-LCD שעל הרמקול. למערכת נלוות גם אוזניות המאפשרות האזנה אישית וכן כניסה 3.5 מ''מ המאפשרת חיבור לנגן MP3  או למכשירי אודיו אחרים.


מחיר: 1,199 ש"ח.


 


Z-5450 כל אחד מהרמקולים האחוריים האלחוטיים מכיל מגבר ורסיבר משלו וכל הדרוש להפעלתם הוא מקור כח באזור התקנתם. הספק הרמקולים – 315 וואט והם כוללים 7 סוגי חיבורים שונים (יכולים ומיועדים לשמש כרמקולים למערכת הום סינמה ולא רק כרמקולים למחשב) ותמיכה בתקני Dolby Digital, DTS, ו-DTS 96/24.


מחיר: 4,700 שקל.


 


Z5400  – היא מערכת 5.1 סראונד, בעלת הספק 310 וואט RMS עם מפענח דיגיטלי פנימי, המותאם למערכות HD החדשות ועיבוד ברמת 96/24.


מחיר:  2,749 שקל.


 


Z4  היא מערכת רמקולים סטריאופונית 2.1 הכוללת שני רמקולים לוויניים וסאב וופר המסוגלים לספק עוצמה של 40 וואט RMS. הרמקולים מיועדים לשימוש עם מחשבי PC, נגני MP3 ונגני CD


מחיר: 849 שקל.