HOT ממשיכה להרחיב את שידורי ה-HD: מעלה את ערוץ MGM HD ופורטל HD


 


חברת HOT הודיעה בתחילת חודש יולי על מבצע "HD מתנה לכל המדינה", לאור העלייה המאסיבית במסכים תומכי HDבישראל. בעקבות המהלך אשר זוכה להיענות רבה, הצטרפו כבר מעל 100 אלף לקוחות ל-HD של HOT, והם נהנים ממגוון רחב של ערוצים ומאות תכנים ב-HOT VOD HD.


 


במקביל, ממשיכה חברת HOT להרחיב את היצע התכנים של שידורי ה-HD עם עליית ערוץ חדש, MGM HD, המשדר את מיטב הקלאסיקות הקולנועיות מאולפני MGM בצבעוניות עשירה ובאיכות סאונד מיטבית, המעצימה ומשדרגת את חווית הצפייה. הערוץ ישודר בערוץ 507, ויצטרף לתשעת ערוצי ה-HD המשודרים כיום ב- HOT: ערוץ HOT HD,HOT Movies HD , ערוץ ספורט 5 HD, ערוץ יורו ספורט HD, ערוץ National Geographic HD, ערוץ MTV HD, ערוץ FTV HD, ערוץ Bollywood HD ו- HOTVOD HD, הכולל מאות שעות צפייה הזמינות ללקוח בכל עת.


בנוסף, השיקה HOT לאחרונה פורטל חדשני לערוצי הHD. הפורטל מהווה שער כניסה לעולם ערוצי ה-HD ב-HOT, והוא מספק מידע על מגוון הערוצים ועל עושר התכנים ב-HD HOT-VOD. הפורטל משודר בערוצים 19, והוא זמין לכלל הלקוחות הדיגיטאליים.


בפורטל יכול הלקוח לקבל מידע אינפורמטיבי וויזואלי, ולצפות בשידור כל אחד ממגוון ערוצי HD (גם אם אינו מנוי עליהם) באופן מתוזמן. לקוח HD המעוניין ברכישת חבילת ערוצים או ערוץ ספציפי יכול לעשות זאת בלחיצת כפתור.


אילנה גולן, מנהלת אגף שיווק תוכן וניו מדיה ב-הוט: "HOT ממשיכה לספק ללקוחותיה את השירותים והמוצרים החדשניים ביותר, וכפי שלקוחותינו מיהרו לאמץ את ה-HOTVOD וה-Start Over, כך הם אימצו גם את ה-HD, ומעל ל-100 אלף מלקוחותינו בחרו להצטרף לשירות, וליהנות מעושר התכנים המוצעים להם ומחוויית צפייה איכותית."