Texas Instruments מציגה מעבד חדש המאפשר ייצור מצלמות סטילס דיגיטליות במחיר של 99$ בלבד


מעבד מדיה דיגיטלי חדש המבוסס על טכנולוגיית DaVinci™ ועל תוכנית הנדסית מוכנה לשימוש, מקצר את זמן הפיתוח והיציאה לשוק לחודשים ספורים


טקסס אינסטרומנטס מציגה תוכנית הנדסית מוכנה לייצור של מצלמת סטיל דיגיטלית (DSC) ממוטבת. הטכנולוגיה כוללת: מעבד גמיש ביותר, חבילת תוכנה ובה אלגוריתמים משופרים לביצוע post-processing וסביבת פיתוח; התוכנית ההנדסית כוללת כלי פיתוח, תוכנה ומשאבי תמיכה טכנית.  שילוב זה יציע עליית מדרגה בכל הקשור לתכונות הליבה ולתכונות מתקדמות המוטמעות במצלמות דיגיטליות שמחירן 99$.  


מעבד המדיה הדיגיטלי החדש המבוסס על טכנולוגיית DaVinci מציע שילוב אופטימלי של תפקודי וידאו והדמיה לשוק המצלמות הדיגיטליות הזולות, עם ביצועים מובנים במערכת של 75 מגהפיקסל (MP) לשנייה. בנוסף, הוא כוללsoftware pipeline גמיש המאפשר למשווקי תכן הנדסי (ODM) לשלב ביעילות תכונות בידול אשר מייחדות אותם בשוק צרכני זה המתאפיין בתחרותיות רבה מידע נוסף.


קצב נתונים של עד 75 MP לשנייה מתורגם לlatency נמוך יותר בעת צילום תמונות וליכולת לבצע עיבוד מתקדם כדי לשפר משמעותית את איכות התמונה. התוצאהתוצאות מושלמות בכל צילום, כל פעם. לדוגמה, ההשהיה בין צילומים עוקבים בתמונה של 6 מיליון פיקסלים תתקצר באופן משמעותי ממספר שניות עד לפחות מ-0.8 שנייה, כולל סינון רעש מלא, ביטול "עיני ארנבת" ושיפורים נוספים בתמונה.  במצב burst, ניתן יהיה לקלוט 12 תמונות של 6 MP בשנייה, ולהציע ביצועים של מצלמות מתקדמות לשוק המצלמות האוטומטיות הזולות.