חברת MMD, המפיצה המורשית של מותג מסכי המחשב של פיליפס, השיקה בתערוכת ISE 2017 סדרות של מסכים יעודיים לשילוט דיגיטלי. בין היתר נחשפו תוכנות ליצירה ולניהול מרחוק של תכנים וכן שורה של הסכמי שיתוף פעולה עם בתי תוכנה שפיתחו אפליקציות למסכים הללו. גולת הכותרת בתחום זה היא יישומים חדשניים של מערכת ההפעלה אנדרואיד לשילוט דיגיטלי, שיוטמעו בעתיד בכל דגמי השילוט הדיגיטלי של פיליפס וכן בסדרות של טלוויזיות מקצועיות.

סדרת מסכי P – אנדרואיד לשוק מוצרי הביניים
סדרת P החדשה מביאה את בשורת האנדרואיד לקטגוריית מוצרי הביניים. סדרה זו מוצעת בגדלים 42, 49 ו-55 אינץ'. תכונות נוספות כוללות: רמת בהירות גבוהה (500/700 CD m2), לוח LCD IPS המאפשר תצוגה אנכית או אופקית וזוויות צפייה רחבות, שרידות גבוהה לעבודה 24/7 ועוד.
מערכת ההפעלה אנדרואיד מספקת לסדרת מסכים זו כוח עיבוד גדול יותר, מהירות וגמישות, תוך התקנה ותפעול נוחים וידידותיים והוזלת עלויות. בנוסף, מערכת אנדרואיד כוללת פונקציית הפעלה פנימית שמאפשרת הטענת אפליקציות והרצתן ישירות מהמסך. היא מוזילה את עלות ההתקנה, ללא צורך בחומרה חיצונית.

השותפים יכולים להריץ את ערכות ההטענה וההרצה של יישומיהם לסביבת אנדרואיד (APK) על מעבד יעודי, בעל 8 ליבות, להרצת אפליקציות, שפועל במקביל למעבד שני האחראי על ביצועי המסך. ניתן להתקין את האפליקציות באופן פנימי, עם גיבוי רשתי, או באמצעות התקן אחסון חיצוני שמספק שרידות גבוהה.
המסכים כוללים חיבורים לרשת הארגונית. כן משולבת כניסת PCIe שמאפשרת חיבור מודול WiFi/Bluetooth אופציונאלי או מכשיר 4G/LTE לתקשורת חיצונית.
במסגרת התערוכה חתמה MMD על הסכמים עם שורה של בתי תוכנה מובילים שיספקו פתרונות מותאמים למסכי השילוט של פיליפס, ביניהם: Smarsign, Gauddiand Signstix, Instoemedia, Teamviewer, Navori ועוד. באמצעותם יוצעו ללקוחות מגוון פתרונות לשווקים וורטיקליים כמו: קמעונאות, מזון ומשקאות, תחבורה, בנקים ופיננסים, תערוכות וכנסים, שילוט חוצות ואצטדיונים, מסעדות, בתי מלון ועוד.

מסך שילוט דיגיטלי - פיליפססדרת L – סדרה חדשה עם תצוגת LED, מסך 55 אינץ' המתאפיין במארז דק במיוחד, מיועד להתקנה במתחמים פנימיים והוא מציע אפשרויות הרחבה בלתי מוגבלות, להתאמה לתקציב מכל גודל.
מסכי הסדרה מציעים ביצועים יוצאי דופן ותמונות חדות במיוחד הודות לפיקסל בגודל מזערי: 1.8 מ"מ או 2.5 מ"מ וכן קצב רענון מהיר. המסך מצטיין בבהירות ובניגודיות ובצבעים מדויקים הודות לתמיכה בסולם צבעים רחב. ולבסוף, המסכים מתאפיינים בחי מדף ארוכים ובצריכת זרם נמוכה.

סדרת X – דגם 55 אינץ' מציע תצוגת HD מלאה. המסגרת האולטרה צרה, ברוחב 1.8 מ"מ בלבד, מאפשרת בניית קיר של מסכי וידאו באיכות UHD, המספקת מראה רציף לחלוטין.

מערכת ניהול ובקרה
כל מסכי השילוט שהושקו בתערוכה תומכים במערכת הניהול והבקרה הייחודית CMND, המאפשרת ללקוחות לעדכן כל מסך מקושר מרחוק, בכל עת ומכל מקום. מערכת זו חוסכת הגעה פיזית לכל מסך, ביצוע משימות תחזוקה, עדכונים, שינוי הגדרות ותצורות והעלאת תכנים חדשים.

תבניות מוכנות מאפשרות יצירה מהירה של תכנים הכוללים טקסט, תמונות, קליפים, אפליקציות ויישומים והעלאתם לתצוגה במהירות. ממשק "גרור והנח" מאפשר למקם תכנים במקום המתאים, בהתאם לצורך. ניתן לשלב דפים מרובים במגוון שפות לצורך תצוגות אינטראקטיביות ודינמיות וביצוע כל שינוי נדרש.