מסך פיליפס החדש בגודל 28 אינץ' ברזולוציה גבוהה ביותר UltraClear 4K Ultra High Definition – מציג תמונות חדות ואיכותיות


חברת MMD, המשווקת הבלעדית של מסכי המחשב של מותג פיליפס, השיקה מסך חדש: Philips 4K UltraClear UHD  בעל רזולוצייה גדולה פי ארבעה ממסך full HD רגיל ובעל בהירות גבוהה יותר. המסך, דגם 288P6LJEB, מבטיח רמה גבוהה של חדות ובהירות.


הוא בעל רזולוציה של 3840 X 2160 פיקסלים וטכנולוגיית Ultra HD. 


המסך מתאים לשימוש ביתי ומשרדי. בבית הוא יכול לשמש גם כסטרימר לסרטים, למשחקים, ולעריכה והצגה של תמונות בצורה איכותית, עד לפרטים הקטנים. בשימוש משרדי ניתן לנצל את גודל המסך כדי לפצלו למספר שטחי עבודה. לרמת הבהירות הגבוה שלו יתרונות רבים, כמו בפענוח הדמיות.


4K UltraClear UHD הוא בעל מהירות תגובה של 1ms  אחד ממסכי ה-4K המהירים ביותר בשוק. המסך תומך בלמעלה ממיליארד גווני צבעים, תכונה שמתאימה למעצבים ולאוהבי המשחקים. המסך  מצויד בטכנולוגייה ייחודית של פיליפס, SmartResponse ,  שמתאימה את מהירות התגובה לאפליקציה ומאפשרת לראות סרטים, משחקים, ותמונות ללא הפרעות.


קישוריות רב-תכליתית


המסך תומך ב- MultiView שמאפשר להתחבר לשני מקורות בו-זמנית. לדוגמה, לעבוד על קבצים מהאנדרואיד ולהתעדכן בתוצאות משחקי ספורט מהטלוויזיה. חיבור ה- DisplayPort 1.2 digital מעביר תמונות במהירות גבוהה מ- 10.8 Gbps. חיבור ה-HDMI מאפשר חיבור לסמרטפון, כדי ליהנות מתצוגת תמונות וסרטונים מהנייד באיכות HD. בנוסף, יש חיבור USB 3.0, שמבטיח מהירות גבוהה פי עשרה מ-USB 2.0 סטנדרטי.


ארגונומי ונוח


למניעת עייפות, המסך החדש הוא בעל סטנדרט חכם, Smart ErgoBase, שניתן להנמכה כמעט עד כדי נגיעה במשטח העבודה, וליצירת זוויות צפייה מתאימות ונוחות למשתמש. הטכנולוגיה הייחודית של פיליפס מבטיחה חוויית צפייה גם למי שמשתמש במשקפי ביפוקל או טריפוקל.


המחיר: 2,535 שקל+מע"מ. משווק בחנויות ורשתות ברחבי הארץ