בראיון שנתן גראנט פטי, מייסד ומנכ"ל Blackmagic Design למגזין  TVBEurope (שיפורסם בגיליון סוף השנה) הוא מסביר שהשקת המצלמה שתאפשר צילום ב4k במחיר של 4,000 דולר – התעכבה בגלל בעיות של בשבב והיא תהיה זמינה עד סוף השנה.


"כל העולם ירכוש מערכות Ultra HD באיזשהו שלב", הוא מתנבא. "הגידול בצפיפות הפיקסלים במסכים – מביאה למסקנה ההגיונית הזו. בעיקר באירופה זה חשוב משום  שהתחנות משדרות ב-1080i ולא ב-1080p ולכן השדרוג ל-4k יורגש.


"בכל מקרה, תעשיית המחשבים תעביר לבתים איכות 4k לפני תחנות השידור והאחרונות חייבות למצוא פתרון להעברת UHD (4k) בקצב של 60p על ערוצים סטנדרטים. הבעיה היא שארגונים שונים דוחפים את UHD בקצבים נמוכים כאיכותי מספיק…".


 


לדבריו הוא פנה ליצרניות מצלמות עוד בשנת 2011 עם הרעיון לייצר מצלמה בסגנון DSLR, עם תחום דינמי גדול – אבל נדחה. בראיון מחמיא פטי לחברות ARRI  ו- Chyronאבל מבקר קשות יצרניות אחרים על כך חמדיניות וש"לא איכפת להן מהמוצר, כי המטרה היחידה שלהן היא עסקים לטווח קרוב".


 


"נדהמתי לגלות מה קרה בחברות שרכשנו לאחרונה", הוא מגלה. "במקרים שכאלה יכולנו לבדוק הכל מבפנים. הם עמדו תחת לחצים עצומים שלא לקחת סיכונים". את החברה שלו, שמונה 350 עובדים הוא מגדיר כ"מוסרית ובריאה, שמצהירה שהיא לא מעוניינת להגדיל את היקף החדירה שלה לשוק…"


 


עד לאחרונה פטי היה מעורב בכל מוצר, כולל כתיבת תהליך השיווק. "התפקיד שלי הוא לקשור את כל התהליכים יחד", הוא אומר. "הלוואי ויכולתי לעשות יותר. בצערוכות, לפני השקת מוצר חדש, אני תמיד מרגיש עצבני ובלחץ, שמא ייצרנו משהו שיתגלה כטעות מוחלטת. לעמים אני מבלה לילות בחוסר שינה בגלל הדאגה אם מה שייצרנו יעבוד כמו שחשבו שיעבוד. יש כל כך הרבה דברים לתקן, ואין מספיק זמן. לכן אני המום ואסיר תודה לאנשים שאוהבים את המוצרים שלנו…".


 


למקור