מכללת הדסה, ירושלים, החוג להפקות דפוס והתמחות בגרפיקה ממוחשבת, הודיעה, כי בחרה לרכוש מקרטסופט, רישיונות לחבילת CS Premium של חברת Adobe. מדובר בחבילת תוכנות מקצועיות שונות, לעימוד ועיצוב הכוללת את Photoshop, Illustrator, GoLive, Acrobat ו- InDesign. מדובר בעסקה הכוללת עשרות רישיונות. לדברי קרטסופט, חבילת ה-CS נחשבת לפתרון העכשווי והעתידי בתחום תוכנות העיצוב הגרפי. מדובר בצבר תוכנות המיועד למקצוענים בתחום העיצוב והפרסום.


במכללת הדסה ציינו כי החליטו להוסיף את חבילת ה-CS למערך הלימודים, לאחר בחינה מדוקדקת של שוק התוכנות הגרפיות. נציגי המכללה בחנו פרמטרים שונים בהם מקצועיות, יכולות קריאטיביות ועושר בתכונות. בנוסף, ציינו במכללת הדסה כי ההחלטה על הכשרת התלמידים לעבודה בסביבת Adobe והתוכנות הגרפיות פרי פיתוחה, התקבלה לאור מעמדה של Adobe בשוק התוכנות הגרפיות. מהמכללה נמסר כי מטרת המכללה היא להכשיר את הסטודנטים שלה לשוק המשתנה, לדרישותיו הטכנולוגיות והמקצועיות הגבוהות, לכן חבילת CS) Creative Suite) של אדובי היא הבחירה הטבעית.


עוד מדווחת קרטסופט כי גם רשת אורט ישראל, רשת טכנולוגית, רכשה את חבילת התוכנות CS ME. בימים אלה משולבת תוכנת ה- Illustrator CS ME, המשמשת לגרפיקה ווקטורית (מונחית עצמים) בתוכנית ההשתלמויות לעובדי הוראה, במדור ההשתלמויות של רשת אורט. תוכנית ההשתלמויות כוללת את כל ה- CS כסביבת עבודה ובנוסף השתלמות לכל תוכנה בנפרד.


מרכז חינוכי נוסף שמשלב את התוכנות של החברה הוא המכון האקדמי טכנולוגי חולון בחר ב- Adobe CS כסביבת עבודה. המכון הוא מוסד להשכלה גבוהה, המכשיר בוגרים בתחומי הנדסה חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב, ניהול טכנולוגיה, מתמטיקה שימושית לתעשייה וטכנולוגיות למערכות למידה ועיצוב.


מנהל קרטסופט, דיוויד פרידלנד: "מערכת החינוך המקצועית בישראל מצטרפת לאלפי גופי חינוך ברחבי העולם שכבר עושים שימוש במערכת CS המתקדמת, במערך הלימודים. אנחנו מעריכים כי בתוך מספר שנים, יהפכו כל תוכנות ה – CS של Adobe לסטנדרט בכל הגופים העוסקים בעיצוב גרפי, הבאה לדפוס ופרסום".