אחת התלונות העיקריות נגד מיקרופון Wireless Me של RØDE הייתה שהוא לא הציע הקלטה מובנית או מסך LCD המציין רמות לבקרת שמע מדויקת יותר.

עם זאת, בהיותה גרסה תקציבית של מערכת המיקרופון Wireless Go (או גרסת II) המוצלחות של RØDE, היא לא תוכננה לכך. כעת RØDE הכריזה על גרסה מקצועית Wireless Pro הכוללת את התכונות הללו, ועוד הרבה יותר.

ה-Wireless Pro מספק בנוסף לאפשריות ההקלטה ומסך תצוגה גם יכולת סנכרון מתקדמת של קוד זמן (TC) כדי לסנכרן בקלות סאונד מוקלט בזרימת העבודה שלאחר ההפקה.

מחולל קוד זמן פנימי מאפשר לזרימות עבודה שלאחר הייצור לסנכרן בצורה חלקה אודיו במחשב או סמארטפון באמצעות RØDE Central, עם אפשרויות תצורה גמישות שיתאימו לכל הגדרת הקלטה.

החברה שילבה גם את טכנולוגיית ה-Gain Assist המוגנת בפטנט שלה שהוצגה לראשונה עם ה-Wireless ME. טכנולוגיה זו משתמשת בסדרה של אלגוריתמים כדי לשלוט ברמות השמע תוך כדי הגנה, תוך הגנה מפני רמות חמות וקפיצות, ובכך לספק שמע חלק ומאוזן. יש גם בקרת רמות מובנית עם טווח של 30dB כמו גם קביעות מוגדרות מראש של המצלמה להגדרה מהירה וקלה.

מקלט ה-Wireless Pro משמש כמיקרופון "קריין" ומסוגל להקליט עד שלושה ערוצי שמע בו זמנית, בתוספת ערוץ בטיחות שמוציא אודיו ב-10dB נמוך יותר למקרה שהאות חם מדי ונצמד למצלמה.

כל משדר מגיע גם עם עד 32 גיגה של אחסון מובנה ויכול ללכוד למעלה מ-40 שעות של הקלטות גיבוי, לכל מקרה.

RØDE סיפקה גם זוג מהדקים המגנטיים שלהם MagClip Go, שיכולים לחבר את מקלט ה-Wireless Pro לנעל קרה במצלמה, או מגנטית לכל משטח מתכת אחר. קליפס ה-MagClip GO מאפשרים גם אפשרויות הרכבה גמישות על כישרון.

  • זמן הסוללה לדברי החברה 21 שעות
  • מחיר 400 דולר כולל שני משדרים

הודעה לעיתונות באנגלית