חברת ARRI השיקה מערכת ייצוב חדשה, TRINITY Live שהיא שדרוג של המיצב Trinity מהדור הראשון, החברה השיקה מאז את Trinity 2. הגרסה החדשה משפרת את הפונקציונליות של מייצב המצלמה בתוך מערכת מרובות מצלמות ואפליקציות מצלמות שידור של חברות אחרות. ערכת השדרוג כוללת חומרה, חיווט וקישוריות חדשים אשר מייעלים את מערכת TRINITY Live עבור הפקות בזמן אמת.

בשנים האחרונות החברה מתרחבת ומספקת כלים ייחודיים המביאים את אסתטיקה קולנועית שהחברה ידועה בהם ליישומי וידאו ושידור, ו-TRINITY Live מכוון ישירות לשוק זה.

הגרסה החדשה מאפשרת להרכיב את מערכת שידור הוידאו האלחוטי הנדרש לעבודת שידורים בזמן אמת בתחתית המערכת במקום להיות מחובר למצלמה, כפי שקורה בדרך כלל. מיקום קישור וידאו אלחוטי כמו מערכת Vislink בתחתית העמוד המרכזי מאפשר להשתמש בו כמשקל נגד בעת איזון המערכת, תוך הפחתת משקלו עד 4 ק"ג. אות אלחוטי יציב מכיוון שהאנטנה מסתובבת ברדיוס קטן יותר ומשתנה בגובה פחות ממה שהיא מחוברת לגב המצלמה.
קישוריות משופרת היא לב ליבו של השדרוג של TRINITY Live, עם ארבעה קווי וידאו חדשים 4G וקו אינטראנט מוגן של 10 גיגה המאפשרים את מיקום קישור הווידאו האלחוטי החדש. המחברים עבור קווי הווידאו החדשים הללו מחייבים עמוד מרכזי חדש לחלוטין, חיבור עמוד, תיבת חיבור בשלב העליון ונול חיווט, כולם כלולים בערכת השדרוג.

בסך הכל, TRINITY Live מציעה חמישה קווי וידאו 4G. ארבעת הקווים החדשים מזינים את קישור הווידאו האלחוטי עם עד ארבעה אותות (4x3G ) או עם שני קווי וידאו כאשר יש צורך ב SDI כפול  (2 x 6G). קו הווידאו החמישי משמש כקו תצוגה, המאפשר למפעיל לראות את תמונת התוכנית על גבי צג שני, המועבר באופן אלחוטי מהניידת ל-TRINITY Live. בינתיים, קו ה-Ethernet הפנימי הנוסף של 10 ג'יגה-ביט מספק לניידת שליטה מלאה במצלמה ותקשורת.

למשתמשים שיש ברשותם את הדור הראשון ורוצים להפוך אותו למתאים יותר וידידותי לשידורים בזמן אמת – יש ליצור קשר עם היצרן.