מנהל הצילומים זוכה הפרסים מתיו אולרד (Matthew Allard) פרסם באתר News Shooter את ההתרשמות שלו מהפרט של המצלמה החדשה של סוני  ה- Alpha a7S III. ההתרשמות שלו מושפעת מהמפרט ומההצהרות של סוני, לא מניסיונו האישי עם המצלמה. בכתבה הוא משווה את המצלמה למצלמות אחרות הקיימות בשוק.

הוא מציין מה שחסר לדעתו:

  • אפשרות לטעון לוחות צבע
  • משוון אורך גל
  • אין אפשרות של 4k DCI
  • אין אופציה לצלם אנמורפי
  • אין False Color
  • אין שני מצבי רגישות (Dual Native ISO)
  • בסיס זמן ב-BNC מצריך מתאם

הוא מסכם:

"למרות שאין לה מפרט שמושך את העין כמו מצלמת EOS R5 של קנון, עדיין יש הרבה מה לאהוב ב – Alpha a7S III. במובנים רבים זוהי מצלמה הרבה יותר פרקטית עבור הרבה צלמים שמושקעים באופטיקה של סוני (E). נכון, אין הקלטת RAW פנימית ואין הקלטת 8k, אבל זה לא משהו שהרבה אנשים צריכים. עם זאת, לא יהיה בשום מקום משהו הקרוב לאיכות של EOS R5 של קנון כאשר מדובר בצילומי סטילס.

"אני חושב שעבור הרבה אנשים 4k עד לקצב של 60 תמונות בשנייה בדיגום 4:2:2 ב10 סיביות ללא חיתוך מכסה הרבה מצבי צילום בעולם האמיתי. בנוסף, ניתן להקליט 4k ב4:2:2 ב10 סיביות ללא מגבלות זמן.

צילום 1080p בקצב של 120 תמונות בשנייה וצילום 4k בקצב של 120 תמונות בשנייה ללא חיתוך הם יכולות טובות שנוספו ואם רוצים להקליט RAW ניתן לעשות זאת עם מקליט חיצוני.

לצלמים המפיקים עם מצלמות הקולנוע של סוני  המצלמה החדשה עומדת בדרישות של מצלמה שנייה כמצלמה קלה שניתן לשלב על מייצב.

לצלמים שמושקעים באופטיקה EF או RF של קנון או משתמשים במצלמות הקולנוע של קנון, כמובן שהכיוון היותר הגיוני יהיה להשקיע ב EOS R5 או EOS R6.

למרות כל מה שנאמר, מבחן ההוכחה יהיה כמובן במציאות, מפרט ויכולות לא אומרים כלום וניתן רק לחכות ולראות אם המצלמה תוכל לעמוד בציפיות בהפקות."

"האם מצלמת Alpha a7S III היא המצלמה המושלמת שכולם ציפו לה? כנראה שלא, אבל נראה שזו מצלמה שיכולה להציע הרבה.

כעת יש הרבה אפשריות נהדרות, לא משנה תעדיף סוני, קנון, BlackMagic או פנסוניק. יש מצלמה שתתאים לצרכים שלך."

למקור הכתבה