מחקר חדש בארה"ב בתחום טלוויזיה תלת ממדית, מצא: 26 מליון בתי אב מעוניינים לרכוש טלוויזיה תלת ממדית לביתם


 


תחום התלת ממד המיועד לעולם הביתי קיבל תאוצה ב-18 חודשים האחרונים אבל אחד הדברים המעניינים שכדאי לבדוק הוא האם הצרכן מעוניין לשלב את התלת ממד בביתו.


איגוד מוצרי הצריכה האמריקאי והמרכז הטכנולוגי והבידור של אוניברסיטה בדרום קליפורניה פרסמו מחקר חדש בתחום טלוויזיה תלת ממדית: 3-D TV: Where Are We Now and Where Are Consumers, והם מצאו כי 26 מליון בתי אב מעוניינים לרכוש טלוויזיה תלת ממדית לביתם.


עם זאת, העובדה שיותר ממחצית הבוגרים בארה"ב ציינו כי הם חבשו משקפיים תלת ממדים או היו צריכים לייצב את הראש בנקודה אחת על מנת לחוות את תמונות בתלת מימד לא גרמה להם לרכוש מערכת מסוג זה.


לדברי המחקר למרות המצב הכלכלי בשוק הרבה לקוחות שהביעו עניין בתחום הטלוויזיה התלת ממדית אמרו שהם יהיו מעוניינים לשלם יותר על רשת טלוויזיה שתתן להם תכנים תלת ממדים. 15% ציינו שהם מוכנים לשלם 250 דולר או יותר על תכנים מסוג זה.


לדברי הדוח כמו טכנולוגיות אחרות גם כאן על מנת ליצור תמיכה של הצופה בטלוויזיה התלת ממדית, יש צורך לספק תכנים. נמצא כי תכנים שסופקו באמצעות כבלים, לווין, סיבים אופטיים או שידורים באוויר ישפיעו על 30% מהצופים בארה"ב לטובת הטכנולוגיה התלת ממדית.