כל הזוכים והמועמדים, בקטגוריות החשובות בטקס האוסקר, האמ"י והאקדמיה הבריטית השתמשו במוצרי  Avid


 


Avid דיווחה על ההצלחות המתמשכות בטקסי האוסקר ובייחוד בטקס האוסקר של 2008 בו כל הזוכים והמועמדים, בקטגוריות החשובות, השתמשו במוצרי החברה, ונוסף על כך בספטמבר 2008, בטקס האמ"י. כל הזוכים וכל המועמדים השתמשו במוצר אחד או יותר של חברת Avid.


בלמעלה מ-140 מועמדויות ב-38 קטגוריות השתמשו במוצרים של חברת Avid בטקס פרסי האקדמיה הבריטית. גם סרטים שוברי קופות, שהשתמשו במערכות של Avid, הכניסו למעלה מ-3.6 מיליארד דולר בארה"ב בלבד.


מחברת דראקו, היבואנית של Avid לארץ נמסר כי ההצלחה של מוצרי חברת Avid מתבטאת גם בארץ כשתוכניות הריאליטי האחרונות, "היפה והחנון", "האח הגדול" ו-"מפרץ האהבה" בחרו בפתרונות פוסט-פרודקשן מתקדמים של Avid והצטרפו לתוכניות מנצחות אחרות כמו "כוכב נולד", "רוקדים עם כוכבים", "קרב סכינים", "דני הוליווד", "האי", "עד החתונה","לרדת בגדול", "השמינייה", "השיר שלנו", ו-"סופר נני" ועוד רבים אחרים שכבר נהנים מיתרונות ואיכויות המערכות של Avid.


לדברי מירי מורן מונטנה, מנהלת השיווק של חברת דארקו "המחויבות של חברת דראקו לספק טכנולוגיות חדשות ומוצרים איכותיים, עם שירות מסביב לשעון אפשרה לתוכניות הריאליטי החדשות לבנות סביבות עבודה של מערכות עריכה ואחסון של Avid, מערכות לכידה ודגימה של חברת EVS ומערכות בקרת איכות תמונה של חברת Omnitek"


 


הודעה לעיתונות באנגלית