תהליך העבודה בין הפוסט להפקה לא היה ניתן לביצוע בזמן אמת עד עתה. כעת, Frame.io השיקו שירות חדש – C2C – ממצלמה לענן. שירות זה מיועד לתת מענה לבקרה ואישורים בתהליכי הפוסט ומאפשר לעורכים, מפיקים ואנשי צוות נוספים לצפות בחומרים כמעט בזמן אמת ישירות מהסט, גם כשהם אינם נוכחים.

תהליך מעבר החומרים בין הסט לפוסט לוקח זמן לא מעט, מצריך הכנת גיבוי, העברת החומרים לכונן קשיח ושינועם לאתר אחר. תהליך זה יכול לקחת שעות או ימים אם בסט אין את הצוות לבצע זאת או הסט נמצא, לדוגמה בחו"ל.

התהליך החדש של Frame.io חוסך זאת, בכך שהוא מאפשר צפייה בחומרי הגלם במצולמים מהסט בזמן אמת. התהליך מתבצע אוטומטית בזמן שהמצלמה מפסיקה לצלם המערכת דוגמת את החומרים ומעלה קובצי פרוקסי לענן.

החברה מספקת שני שירותים:

  • העברה מיידית של החומרים המצולמים מהמצלמה לענן בפורמט h.264
  • העברה של מה שהמצלמה רואה למכשירים מאושרים, מעין מוניטור לקוח אבל בכל מקום בעולם

כפי שאמרי וולס (Emery Wells) מנכ"ל Frame.io מציין: "בעולם המרוחק של ימינו – בו עבודה מרחוק הפכה לנורמה ומספר האנשים מוגבל – Frame.io C2C משנה את המשחק. מצלמה לענן מעניקה להפקות קולנוע, טלוויזיה ומסחר דרך חדשה וחלקה עבור צוותי יצירה לבצע את עבודתם הטובה ביותר, לא משנה היכן הם נמצאים."

על מנת לבצע זאת, החברה חברה לשלוש חברות

  • בתחום התמונה: חברת Teradek בעלת המקודד שלה CUBE 655 (מקודד בזמן אמת לשידור בWiFi או אינטראנט) המתחבר ישירות לענן של החברה. מחיר: 1990 דולר.
  • בתחום הסאונד: חברת Sound Devices ובשילוב המערבלים ומקליטים של החברת 888 ו- Scorpio המזרימים את המידע לענן.
  • בתחום הפוסט: חברת ColorFront (פיתחה את הפלטפורמה הראשונה בעולם ליצירת סיכומים יומיים (dailies).

לאחר אימות, מכשירים מאושרים Teradek CUBE 655 ו- Sound Devices 888 או Scorpio תתבצע הקלטה קידוד וישלחו קבצי פרוקסי H.264 מדויקים כולל קוד זמן (TC) עם מטא נתונים תואמים של שם קובץ ישירות ל- Frame.io באמצעות חיבור מוצפן ומאובטח באמצעות LTE. , 5G או WiFi. הדבר מאפשר משלוח בזמן אמת של קבצי proxy הניתנים לעריכה למפיק, למערכת הדיילי או לעורך בכל מקום בעולם.

בנוסף, כל בעלי חשבון Frame.io יכולים לצפות בתכנים המוזרמים בזמן הצילום במחשב, בנייד או במחשב לוח בין אם הם בסט או אם הם נמצאים בצד השני של העולם.

היכולת הזו ניתנת ללא תוספת תשלום למשתמשי השירות המשלמים של החברה. השירות בשלב זה נמצא בשלבי בטא ומיועד לשיווק באביב השנה. שירות ההזרמה יהיה זמין בהמשך השנה.

אירוע ההשקה