חברת קרט, משיקה את iP2000. מדובר בדגם חדש במשפחת PIXMA, מותג המדפסות החדש של קנון. דגם iP2000, הוא מדפסת הזרקת דיו המותאמת למשתמש הביתי והעסק הקטן. במדפסת החדשה, כמו בכל סדרת PIXMA נעשה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת – FINE ( (Full- Photolithography Inkjet Nozzle.


מדפסת iP2000 מציעה למשתמש הביתי, איכות הדפסה ברמה גבוהה וביצועים בהדפסת תמונות ומסמכים, שאפיינו עד היום את רק את המדפסות לשוק המקצועי. המדפסת הקומפקטית, מצוידת בזוג מגשי נייר מתקפלים, חוסכת מקום ומתאימה למשתמשים בעלי שטח עבודה מוגבל. המגש הכפול מאפשר הזנה בו זמנית גם של נייר פוטו וגם של נייר רגיל. בנוסף, שני מגשי הנייר משיגים קיבולת נייר של 300 דפים, המאפשרים הדפסה רציפה של מסמכים רבי עמודים.


טכנולוגיית FINE מאפשרת הדפסה חדה ומדויקת באמצעות שליטה בגודלן של טיפות הדיו, מיקומן ובפיזורן בצורה מדויקת במסמך. ראש ההדפסה החדיש, המזריק טיפות דיו בגודל של PI 2 בשנייה, מתוך 1088 תעלות הזרקה, מאפשר את רמת דיוק הצבעים הגבוהה ביותר במדפסות ביתיות, כמו גם את המעבר הטבעי בין הגוונים. מהירות ההדפסה של iP2000 היא 20 דפים לדקה בש/ל ו-14 דפים בצבע. דגם זה מותאם לעבודה בסביבת חלונות ומקינטוש. תמונות ללא שוליים בגודל 10x15 יופקו בכ- 50 שניות  בלבד, וברזולוציית הדפסה גבוהה במיוחד של עד 4800x1200dpi


התוכנות Easy WebPrint ו- Easy-PhotoPrint משלימות דגש משמעותי נוסף ששמה קנון בסדרת PIXMA והוא במציאת פתרון לבעיית חיתוך שולי עמודי האינטרנט בהדפסות רגילות ולצורך בתיקוני תמונה, טרום הדפסה. המדפסת, בהתאם לקונספט ההדפסה החוויתי של קנון, משלבת את תקן PictBridge ומאפשרת הדפסת תמונות ישירות מהמצלמה הדיגיטלית, ללא תיווך מחשב. המדפסת מאפשרת הדפסת תמונות מהירה של דפי A4 ללא שוליים בכל מקום ובכל זמן. 


 


רזולוציה: 4800x1200dpi


משקל: 4.4 ק"ג


מחיר לצרכן כולל מע"מ: 599 ש"ח.