JCS-ID זכתה במדליית הכסף בתחרות ה– Intercom הבינלאומית והיוקרתית עם המיצג התדמיתי "קו המחשבה של התעשיה האווירית", המוקרן על מסך פנוראמי ענק באורך של 23 מטרים, אשר הופק על ידיה עבור התעשייה האווירית והוצג בתערוכת הסלון האווירי בפריז 2007



 


חברת JCS-ID (מקבוצת (JCS זכתה אמש במדליית הכסף בתחרות ה– Intercom הבינלאומית והיוקרתית עם המיצג "קו המחשבה של התעשיה האווירית" אשר הופק על ידיה עבור התעשייה האווירית והוצג בתערוכת הסלון האווירי בפריז 2007.


המייצג זכה בקטגוריית "תערוכת ומייצגים" בתחרות Intercom אשר מתקיימת מדי שנה במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי בשיקגו, בתוך מאות מייצגים שהתמודדו מכל העולם


המדובר במיצג תדמיתי המוקרן על מסך פנוראמי ענק באורך של 23 מטרים (!), אשר מייצר זווית צפייה של 180 מעלות, ומשתמש בלא פחות מ-11 מקרנים המייצרים תמונה אחידה, המייצג מורכב משילוב של צילומי HD וקטעי אנימציה "היפר ריאליסטים" המזכירים את סרטי האקשן בקולנוע.


את המיצג ביים במאי הפרסומות אריאל פרידן יחד עם  עשרות מעצבים ואנימטורים אשר עמלו על הפרויקט בבית הפוסט פרודקשן של קבוצת JCS בת"א.


יריב ג'יבלי מנהל חברת JCS-ID מסר כי: "העבודה על מיצגי התעשייה האווירית הייתה אתגר לא קטן ואנו שמחים וגאים על הזכייה וההכרה הבינלאומית החשובה"