מנהל הצילומים John W. Rutland השתמש במצלמות שונות של סוני מהדגמים PMW-200, NEX-FS700 ו-A7s בסרט השישי בסדרת סרטי האימה The Ghost Dimension.
Rutland רצה לתת לשחקנים מצלמה שתהיה קטנה וקלה להפעלה. הוא מתייחס ל- PMW-200כמצלמה ביתית, "זה היה פשוט מספיק שהשחקנים יוכלו לתפעל את המצלמה. יש לה תמונה טובה, התמונה מחזיקה מעמד גם במצבי חשיפת יתר", אומר Rutland.
"השחקנים השתמשו במצב של אוטופוקוס וזה עבד טוב, בנוסף חיברנו מערכת follow focus (ערוץ אחד) שהייתה לי שליטה על הצמצם מהמוניטור האלחוטי."
בעלילה של הסרט הדמויות מוצאות מצלמה ישנה עם קטעים מסתוריים. המצלמה ששימשה בצילום הייתה FS700, מצלמת כתף. בנוסף לעובדה שהמצלמה שימשה כאביזר צילום רולנד השתמש במצלמה לצילום בתנאי תאורה קשים.
הצוות של ההפקה קרא למצלמת A7s "מצלמת אבטחה" על מנת לתת תחושה של צילומי מצלמת מעקב שזה חלק מעלילה. רולנד מיקם 7 מצלמות A7s מסביב לבית.