הצלמים הפולנים תומאש וולסקי וסיימון לונקובסקי בדקו לבקשת המגזין FilmPRO ועבור הפורטל Film Cyfrowy בחסות האיגוד הפולני של הצלמים PSC – 12 מצלמות שונות:


·         אלקסה של ARRI – הקלטה ARRIRAW


·         DRAGON של RED – הקלטה R3D 6K


·         אפיק של RED – הקלטה R3D 4K


·         KINERAW MINI – הקלטה CINEMA DNG 2k


·         F55 של סוני – MXF 4k


·         FS700 של סוני עם מקליט ODYSSEY 7Q  – הקלטה CINEMA DNG 4k


·         C500 של קנון עם מקליט KI PRO QUAD – הקלטה ProRes 4444 4k


·         1DC של קנון – הקלטה MOV 4k


·         5D Mark III (כולל שינוי) – הקלטה DNG


·         מצלמת ההפקה של BLACKMAGIC – הקלטה  ProRes 4k


·         מצלמת הפוקט של BLACKMAGIC – הקלטה  CINEMA DNG HD


·         Lumix GH4 של פנסוניק – הקלטה MOV 4k


 


חלק ראשון – החידות



 


חלק שני – התשובות



 


חלק שלישי – היום



 


חלק רביעי – פרשנות



 


פרק 5 – הפרודיה