הצלמים הפולנים תומאש וולסקי וסיימון לונקובסקי בדקו לבקשת המגזין FilmPRO ועבור הפורטל Film Cyfrowy בחסות האיגוד הפולני של הצלמים PSC – 12 מצלמות שונות:
· אלקסה של ARRI – הקלטה ARRIRAW
· DRAGON של RED – הקלטה R3D 6K
· אפיק של RED – הקלטה R3D 4K
· KINERAW MINI – הקלטה CINEMA DNG 2k
· F55 של סוני – MXF 4k
· FS700 של סוני עם מקליט ODYSSEY 7Q – הקלטה CINEMA DNG 4k
· C500 של קנון עם מקליט KI PRO QUAD – הקלטה ProRes 4444 4k
· 1DC של קנון – הקלטה MOV 4k
· 5D Mark III (כולל שינוי) – הקלטה DNG
· מצלמת ההפקה של BLACKMAGIC – הקלטה ProRes 4k
· מצלמת הפוקט של BLACKMAGIC – הקלטה CINEMA DNG HD
· Lumix GH4 של פנסוניק – הקלטה MOV 4k
חלק ראשון – החידות
חלק שני – התשובות
חלק שלישי – היום
חלק רביעי – פרשנות
פרק 5 – הפרודיה