יצרנית מארזי הצלילה, Gates, השיקה מארז צלילה למצלמת Alexa 35 של חברת ARRI, המצלמה האחרונה של החברה. לדברי החברה, ניתן לרדת עד לעומק 76 מטרים ולהכיל את המצלמה בשילוב עם כמעט כל עדשות עם ממשקי LPL, PL או EF בין אם היא כדורית או אנמורפית. יתר על כן, המארז תואם לאחור עם Alexa Mini או Alexa Mini LF באמצעות ערכות המרה ייעודיות.

בחלק הקדמי כיפת זכוכית מצופה AR (זמינה באפשרויות גודל 8/10/12 אינץ') או זכוכית שטוחה (8 או 10 אינץ'). לדברי החברה, אף אחד מהפתרונות הללו לא גורם לתופעת וינייטה כלשהי.
תריסר לחצנים הנתונים במארז להקצאה על ידי המשתמש יכולים להפעיל מספר שווה של פונקציות במצלמה. אלה, יחד עם מערכת הנעה מכנית של גיר FIZ ושתי אחיזות מתכווננות, מאפשרים לצוללנים להפעיל את ה-ALEXA 35 באופן מלא. עם זאת, ניתן לשלוט במצלמה גם מהשטח באמצעות חיבור קשור ואפליקציית ARRI Camera Companion.

כמו כן, ניתן לרכוש מארז למוניטור המאפשר לצוללנים למנוע מהמסך שלהם להירטב. כאשר יוצאים מחדש לנשימה של אוויר צח, הצלמים יכולים גם לפתוח במהירות את החלק האחורי של המארז כדי להתקין סוללת B חדשה או להחליף את המדיה שלהם.
המארז עשוי מאלומיניום מעובד עם חלקי חומרה מנירוסטה ומשקלו 11.5 ק"ג מחוץ למים למים, כמובן שהמשקל שונה והוא מתוכנן לציפה מושלמת באמצעות מערכת מתכווננת של משקולות.

עדיין לא פורסם המחיר

רשימת המוניטורים התואמים את המארז