אחד הדברים המרתקים שאליהם הגענו בזכות הצילום הדיגטלי, היא האפשרות של צילום מהיר, כדי להגיע לאפקט של הילוך איטי, בהקרנה במהירות הרגילה. אפשרות זו היא זמינה ובהשיג יד הן מבחינת הציוד, הן מבחינת המחיר. הקליפ הסרט המוסיקאלי We Are On Fire של CocoRosie, צולם על ידי  פיליפ פישקוריסקי  ונערך על ידי ג'ון ברולי. הסרט עצמו צולם ב-HS-2 Mk II של P+S Technik  והתרחשות מאחורי הקלעים צולמה על ידי ברולי ב-Blackmagic. את הקליפ ביימה Emma Freeman .


 


הקליפ עצמו:



 


מספר ברולי: "השתמשתי בגרסה הראשונה של מצלמת Blackmagic. רוב הצילומים נעשו על ידי, או על ידי העוזר שלי, מט צ'או. עבדנו ללא חצובה, עם עדשה של קנון 15-85 מסדרת EF-S. הצילום נעשה בפורמט הקלטה CinemaDNG ועובד בעזרת Resolve V8, עם תיקונים קטנים. בעיקר תיקון שחור ולבן והוספה של מעט רוויה. לא היה תאום בין השוטים השונים. עיבוד האות בוצע בפורמט (ProRes 422 (HQ, ונערך בתוכנת העריכה של אפל FCPx.


 



  


"לדעתי למרות איכות התמונה של Blackmagic יש לה עדיין מספר מגבלות, בעיקר בצילום שמיים. ניתן לראות זאת לעומת הצילומים שנעשו במצלמת Weisscam בקצב של 1400 תמונות בשניה באיכות של 2k, או 2000 תמונות בשנייה באיכות 1080i.


הקליפ שלהלן, מתוך אתר  Cameraman.com מתאר את הצילום המהיר.


 



 


וזה מה שכותבים מנהלי האתר על המצלמה של Weisscam:


"HS-2 היא המצלמה חדשה ביותר, ללא דחיסה, שמאפשרת צילום בקצבי תמונה גבוהים עד 4,000 תמונות בשנייה. היא תוכננה לשמש כמצלמה עצמאית עבור צלמי קולנוע, שמשלבת תהליך עבודה פשוט:,שני ערוצים (RAW ו-HD) דרך ממשק HD SDI, שני יחסי מסך (4:3 או 16:9) ונותנת לצלם אפשרות לצלם בHD או RAW.


למצלמה שבב סופר 35 מ"מ (CMOS) עם global shutter (חשיפה של כל השבב באותו זמן). ניתן לחבר לה כמעט כל סוג של עדשה (PL Mount, Nikon F-Mount, Panavision Mount ועוד) והחלפת המתאם נעשית בשניות. האות HD המופק הוא קומפוננט 4:2:2 וניתן לבחור בין סטנדרט ITU-R 709 לבין log curve לניגודיות גבוהה יותר.


ערוץ RAW הוא 12 ביט ללא דחיסה ומעניק שליטה נרחבת בתהליך הפוסט.