מנהל הצילומים James Laxton של הסרט Moonlight מתראיין למגזין Filmmaker לגבי צילום הסרט בעל המראה הייחודי של שנות ה-80 במיאמי.

מאחורי הקלעים של Moonlightהסרט צולם במצלמת Alexa XT של ARRI. בריאיון הוא מסביר למה צילם ב-ProRes במקום ב-(RAW (ArriRaw: "בבדיקות שביצענו נוכחנו לדעת שהיתרונות שיש לצילום RAW לא מתאימים לסרט הנוכחי. חופש הפעולה כשאתה מצלם ב-ProRes עם האלקסה היה טוב מספיק למעבר לפוסט ללא צורך בצילום ב-RAW", הוא מספר, "נושא נוסף היה אורך הזמן שניתן להשליט על הכרטיסים. בעבודה עם שחקנים ילדים ועבודה עם אנשים ששיחקו פעם ראשונה בחיים על המסך, רצינו להמשיך להקליט כל העת על מנת להבטיח את המרחב שהם צריכים.

לפעמים על הסט קיים מומנטום שרוצים לשמור עליו ועצירתו על מנת להחליף מדיה יכולה לפגוע במומנטום."

למקור המאמר

בריאיון נוסף שהעניק למגזין The Film Stage מתמקד James Laxton בחשיבות נושא ה-DIT על מנת לקבוע את מראה הסרט.

"זה מעניין, במיוחד היום, כאשר כל כך הרבה ממה שאנחנו עושים הוא צילום דיגיטלי כדי למצוא דרך להפוך את התמונות שלך, וזו מילה נוראית לשימוש, מיוחדת או ייחודית", הוא אומר, "תהליך DI ממלא תפקיד חשוב מאוד. לפני כמה עשורים היינו בוחרים סוג של סרטי צילום, אולי מעבדים אותם בצורה שונה או מצליבים אותם או מעלים 2stops או מורידים.

כל הדברים הללו יכלו להשתלב בנגטיב – כמו מראה של התמונה, אבל כיום כשיש לנו מצלמות דיגיטליות כמו אלקסה שהשתמשנו בה לצילום הסרט היה ברור לנו מהתחלה שתהליך DI יהיה מיוחד וחשוב. צילום דיגיטלי מאפשר לך להיות נועז באמת ולקבל החלטות גדולות בנושא הצבע כמובן."

למקור המאמר