צלם הקולנוע שיין הארלבאט השתמש ב-8 מקליטי Codex OnBoard S שתמכו ב-35 מצלמות שבהן השתמשו לצילום הסרט Need for Speed – שיושק במרץ 2014.


מדובר ב-4 מצלמות אלקסה של Arri, 13 מצלמות C500 של קנון, 10 מצלמות 1D-Cs של קנון ו-15 מצלמות Hero3 של GoPro. "אלקסה היא מצלמת יום לצילומי חוץ", מפרט שיין. "ה-C500 שימשה לצילומי יום פנים, צילומי לילה פנים וחוץ. המצלמות הקטנות מאפשרות צילום במקומות צרים וכן לצילום צי מכוניות שערכו 2 מיליון דולר…


 


"במקליטי  Codexאני משתמש להקלטת תכנים שמצולמים ב-C500, כשאין צורך באיכות . Codex יעיל במיוחד בצילום בקצבים מהירים – 120, 72 ו-48 תמונות בשנייה. אלה קצבים שנדרשו לנו בשמונים אחוז מהעבודה. אנחנו מפרידים את המקליט מהמצלמה ומניחים אותו לחוד. משתמשים בכבלי 3G על מנת למקם את המקליט בתא המטען של הרכב, או על מתקון מחוצה לו –  כשהמכונית נעה במהירות של כ-200 קילומטר לשעה…"


8 מקליטי Codex Onboard S סופקו על ידי Revolution Cinema Rentals שעוזרים גם להבטיח ולשנות את הציוד על מנת להתאים את המקליטים בסט. במהלך הצילומים משתמשים גם במצלמות  שמגדרות מראש למתקונים. לפני ההפקה נעשו ביצע בחינות מקיפות לציוד הצילום ולמערכות ההקלטה כדי לוודא שיעמדו במצבי קיצון ובאיכות הדרושה. " הכנסנו מקליט Onboard S ומצלמה לתוך רכב ודהרנו במהירות של 220 קילומטר לשעה" מספר שיין. "הצבעים שקיבלנו היו מצויינים. המקליטים עמדו בחבטות, הרעידות והמהירות הגבוהה".