חברת BlackMagic פרסמה שחברת הפרסום של מרצדס בנץ, המתמקדת בפרסום לאתרי קהילה, השתמשה במצלמת הפוקט 6k של BlackMagic לצורכי צילומים של הפרסום האחרון לרכב AMG A-Class. הפרסומת הופקה על ידי חברת T2 Films עם הבמאי האיטלקי, מטאו ברטולי (Matteo Bertoli), וצולמה בפרנקפורט, גרמניה.

הקליפ נדרש להעביר אסתטיקה דינמית וקולחת, מכיוון שהוא משלב בין צילומי לילה לצילומי סצנות מבוססות אולפן בהן רקדנית עכשווית מופיעה סביב המכונית. מטאו מסביר: "מכיוון שזה תוכן בערוצים החברתיים, האתגר היצירתי העיקרי שלנו היה ליצור סיפור מושך ויזואלית שישתלב בעולם המבריק של פרסומות רכב, בתוך המשאבים שהיו לנו."

על מנת ליצור דרמה הצילומים כללו שחור עמוק והרבה צללים. כדי לעמוד במשימה, העדשה שנבחרה הייתה מסדרת R של Leica, הסרטון צולם ב BlackMagic RAW באיכות 6k ביחס דחיסה 5:1 ו-3:1 בקצבים של 24 ו48 תמונות בשנייה.

"מערכת הרגישות הכפולה של המצלמה שמשה אותנו בצורה טובה, כל הצילומים צולמו ברגישויות של 160 או 3200 ISO. כל הפרסומת נערכה בתוכנת DaVinci Resolve וכך הצליח לגרום שכל תהליך העבודה יהיה ב BlackMagic RAW."

הפרסומת: