הצלמיחם ג'רי ריקוטי וג'ק ברגרט, שמצלמים את הסידרה VICE עבור HBO נסו לשם כך  מסביב לעולם לאזורים שבהם יש עמותים צבאיים מסוכנים. לדברי ריקוטי VICE היא מגזין שמתמקדת בצעירים "'שמספרים את הסיפורם בדרך שלא תופיע בחדשות הערב".


בהפקה נעשה שימוש בעיקר במצלמות קנון, כשהמובילה היא C300. המצלמות האחרוחת היו 5D ו-XF105 . כן נעשה שימוש במצלמות GoPro.


מספר ברגרט: " לדעתי אין היום אף מצלמה קרובה לביצועים של C300. עם שני כרטיסי CF בנפח של 64 גיגה ניתן לצלם יותר מ-300 דקות. לעיתים נדירות הייתי מצלם יותר מכך ולכן לא הייתי צריך לדאוג לפרוק את הכרטיסים עד סוף היום. עם צוות קטן יכולתי להפיק תמונות מדהימות. מעניין אם מישהו יוכל להראות לי מצלמה עם שבב סופר 35 מ"מ שעונה לפתרון האחסון ולכוח הסוללה כאשר מצלמים באיכות 1080 ב-50 מגה בשנייה, במצב של log gamma.


"שימוש בעדשות זום של קנון נתן לי שליטה על הצמצם בטבעת העדשה, כך שמרחק המוקד ועומק השדה נראים על גבי המסך .שיניתי צילומים וחשיפות ללא הורדת העין מהמסך והסרת היד מהעדשה. אני פשוט אוהב את האפשרות לצלם ב-C300 בגודל כמו של מצלמת וידאו ביתית והיא מאוזנת טוב. כמובן שבפועל ניתן להוסיף למצלמה הרבה אבזרים וזה מה מה שעשינו.  


"התפעול היה מצויין, בין השאר בזכות הנגישות לכפתורים ולתפרטים הנגישים. מכיוון שהמצלמה מוגנת מים, השתמשתי בה לכל צילומי הסביבה. גם הרגישות לאור מעולה, לילה אחד, כשהייתה תאורה בשטח, צילמנו עם תאורה קיימת ב- Niger Delta. בלילה אחר היה לנו רק את האור של הירח, gas flares במרחק ותאורת LED אחת. התוצאה מדהימה אפילו יותר טובה מאשר לו הארנו את האתר. שבחלק גדול מהצילומים .


 


"היו לנו צילומים בתנאים מגוונים. צילמנו גם מהליקופטר. היינו בטמפרטורות הנמוכות של רוסיה, הגבוהות של מדבר סהרה. צילמנו באיים המלדיבים ללא הפסקה במשך 18 שעות ב-90% לחות. המצלמה כוסתה שמן, חול ולכלוך, אבל עמדה בכל התלאות. רוב הצילומים היו  handheld בסגנון run-and-gun. ניסינו ככל האפשר להמנע משימוש בחצובה ורוב הצילומים היו עם מכתוף של Zacuto או Movcam ומספר פיתוחים שלנו.


 


"ציוד התאורה היה Litepanels Micro והשתמשנו בעדשות של קנון בלבד 24-70mm f/2.8, 16-35mm ו-24-105mm. לראיונות השתמשנו בעדשות של Zeiss Distagon במצבים של קשים של תאורה. מגל מקום עדשת  16-35 של קנון היתה המועדפת.


"


לסאונד השתמשנו במיקרופוני צוואר של Lectrosonics ומיקרופונים בום של Sennheiser. כל הסאונד הוקלט במקליט 8 ערוצים של Sound Devices. בדרך כלל שמחנו לצלם כמה שיותר ללא חוטים והתרחקנו משימוש במיקרופוני בום.


לסיפור המלא באתר newsshooter