ניהול הצילומים של המיני סדרה "מון נייט", והסרט האביר הירוק  ביצע אנדרו דרוז פלרמו (Andrew Droz Palermo). בראיון עם במאי הפרסומות בן קונסולי (Ben Concoli) מאתר Go Creative Show הוא מתייחס לגישה הוויזואלית של שני הפרויקטים.

הם דנים בסיבה להימנעות מתקריב מוגזם, כיצד צילום כף יד יכול להניע עריכה, על מה אף אחד לא חושב כאשר מצלם במדבר, טריקים ליצירת מראה של אדם משוגע בצילום ועוד הרבה יותר.

00:00 – פתיח
01:03 – למידה מצלמים אחרים על הסדרה
07:00 – הימנעות מתקריב מוגזם
08:54 – איך צילום כף יד יכול להניע עריכה
12:56 – למה צלמים צריכים לעשות חזרות עם שחקנים
18:11 – מכין את עצמך להצלחה בצילומים ב-360° על הסט
22:23 – מה שאף אחד לא חושב עליו בצילום במדבר
27:32 – איך להאיר סצנות עם פנסים בלבד
32:49 –עבודה עם הפניות מעשיות לרכיבי CGI
35:15 –למה לצלם השתקפויות זה כל כך מאתגר
39:58 –לגרום למישהו להיראות משוגע בצילום
43:37 –טריקים לצילום כפילויות של שחקנים במצלמה
46:27 – צילום של האביר הירוק
50:11 – קומפוזיציה מסגור בהשראת ציורים
54:42 – מדוע עדשות DNA של Arri היו הבחירה הברורה

ציוד צילום

  • הסדרה צולמה עם מצלמות Alexa LF ומצלמת Alexa Mini LF של ARRI עם עדשות פריים של Zeiss, הסדרה צולמה ב4.5k ArriRAW והמסטר שלו הופק ב-4k.
  • הסרט "האביר הירוק" צולם במצלמת Alexa 65 עם עדשות פריים DNA של ARRI, הסרט צולם ב6.5k ArriRAW והמסטר שלו הופק ב-4k.