חברת ההפקות Loco צילמה את השיר "Subterranean Homesick Blues" של בוב דילן ב-360 מעלות עם טוויסט של שילוב הילוך איטי.

החברה שמתמחה בתחום של צילום ב360 מעלות עבדה בעבר עם מערכת של GoPro ה-Omni בשילוב של המערכת לעריכת חומרי הגלם Kolor. פתרון זה מאפשר צילם באיכות 8k, בשדה ראייה של 360 מעלות כשכל הקטעים מסונכרנים וניתן לראות ולערוך כל קטע בנפרד ולא את כל ששת הקטעים. אולם החיסרון של המערכת הזו הוא שהיא איננה מסוגלת לצלם בקצבי תמונות מהירים וכך לא ניתן לקבל תמונה בהילוך איטי, מה שנדרש מהפקה המסוימת הזו. בעבר בהפקות שכללו צילומים מהירים החברה השתמשה במצלמות Phantom אבל לשכור שש מצלמות כאלו יהיה יקר מאוד. וכך הוחלט לא לצלם ב- 360 מעלות, אלא לצלם 180 מעלות ולהדביק זאת בפוסט.

בסופו של דבר הצילומים בוצעו עם מצלמות Alexa עם עדשות של ניקון עין הדג 6 מ"מ שהפיקו זווית ראיה של 220 מעלות, איכות זהה למשקפיים של Samsung

הבמאי והעורך דייס וולדמן (Dave Waldman) בLoco מסביר "אין כרגע כל כללי מדף לצילום מציאות מדומה בהילוך איטי". לצורך זה ההפקה בחנה מספר מצלמות ועדשות לפני שהחליטו לצלם בארבע זוויות של 90 מעלות. "המשמעות היא הרבה יותר עבודת הדבקה בפוסט" אומר וולדמן, "אבל הרגשנו שהתוצאה תהיה שווה את הזמן והמאמץ. פנינו לAssimilate שהוסיפו לאחרונה יכולות של הדבקה לתוכנת עיבוד הצבע שלהם, scratch, הצוות של Assimilate עבד בשיתוף עם צוות ההפקה שלנו, תוך גישה מלאה לגרסת הבטא ותרמו שעות של תמיכה טכנית שכללו יצירת תבניות להדבקה והפכת ארבעת צילומי עין הדג לתמונת 360 מעלות".

השתמשו בתוכנת אפטר על מנת לבצע קומפוזיציה של ארבעת חומרי הגלם השונים, הוספת שכבות של חומרי גלם שצולמו במהירות רגילה לחומרי גלם בהלוך איטי. לאחר מכן, חומרי הגלם הנפרדים הוזנו למערכת scratch VR.

"האתגר של יצירת סרט של 360 מעלות, הכולל צילום בהילוך איטי במצלמה סיפק לנו את כל השיעורים של כיתת אמן", אומר וולדמן, "כולל איך לנהל כמויות גדולות של חומרי גלם, קבצים עצומים, עיבודים שלוקחים הרבה יותר זמן, תקלות מסובכות יותר ותוכנות בטא".

לוידאו