סרט הגלישה הראשון בעולם שצולם כולו באיכות 4k ומעלה הנו View From a Blue Moon. הסרט עוקב אחרי הגולש John Florence (נחשב לגולש הטוב בעולם) וחבריו מהבית שלו בחוף הצפוני של Oahu בהוואי לאתרי גלישה אהובים נוספים בעולם.


הסרט בוים על ידי Blake Vincent Kueny שעבד עם Florence כבר בעבר בסרט Done שזכה בפרסים.


ההפקה בוצעה עם חברת Brain Farm המתמחה בצילום ספורט אקשן. "הם אפשרו לנו לעשות קטעי אקשן במצלמות יקרות מאוד כיוון שהם עשו זאת בעבר", אומר Kueny, "הם שברו את המסגרות בעבורנו, לדוגמה: 'בוא נשלב מערכת גימבל MoVI על הגב של אופנוע ים ונראה איך זה עובד.' בזכות גישה זו שלא עוטפת את הציוד הצלחנו לקבל צילומים שלא חשבתי שהם אפשריים."


גלישת מים היא ספורט שקשה מאוד לצלם. הצלם חייב להיות מומחה במים או על גלשן.


רוב הצילומים בוצעו בשלוש מצלמת Epic Dragon של RED עם עדשות ישנות של Leica ו-Hasselblad , בנוסף השתמשו במעט צילומים  במצלמת Phantom 4K לצילומים מהירים. לצילום מאחורי הקלעים השתמשו במצלמת סוני A7s ומעט במצלמת EOS 1Ds עם עדשות Zeiss CP2.


חלק מהצילומים היפים צולמו ממסוק ש- Kuenyהשתמש במקום רחפנים. "ביצענו שבוע אחד של צילומים עם רחפנים בהוואי ובסופו של דבר השתמשו רק בשני צילומים", מסביר Kueny, "יש הרבה מגבלות בצילום עם רחפן. ההבדל המשמעותי הוא תחושת הגודל כאשר אתה מצלם עם מסוק. הוא נע מהר יותר ונותן את התחושה של הגודל ורואים זאת בתמונה."


רוב הסרט צולם ב-5.5k בקצב של 48 תמונות בשנייה בדחיסה של 6:1. כל קטעי הראיונות וקטעים שצולמו עם חצובות צולמו באיכות 6k. צילומי הגלישה צולמו ב-96 תמונות בשנייה ברמת דחיסה של 12:1. אחסון היה נושא חשוב, לצוות ההפקה היו שתי יחידות Pelican 1510 שכללו ארבע טרה.


הסרט כולו נערך על תוכנת Premiere Pro CC עם קובצי המקור native .r3d, עיבוד הצבע בוצע על ידי Ntropic בלוח זמנים צפוף של


4 ימים.


 


למקור המאמר