מנהל הצילומים גרהם שלדון (Graham Sheldon) פרסם באתר cinema5d את מאחורי הקלעים של סרט האימה של נטפליקס, The Ritual. הוא מספר למה בחר במצלמת C300 Mark II לצילומים: "אני השתמשתי במצלמה לסרט אחר שהפקתי (The Vault) והייתה לי חוויה מצוינת. המפיקים היו פתוחים לשימוש במצלמה והיו לנו את כל האופציות לצלם בה. אני מנהל צילומים שדוחף תהליך עבודת צבע ורציתי למצוא דרך להשתמש ב- ACES (סטנדרט של תעשיית הסרטים בתחום הצבע) בעבודה עם מרחב צבע גדול ככל שניתן וניתן לעבוד עם קנון בצורה שקופה. בסך הכל אני יודע שניתן להשיג רגישות טובה יותר עם מצלמות אלקסה או RED, יכולת שהייתה מאד חשובה בסרט."

לצילום השתמשו בעדשות  Vantage T1 primes  עדשות בהן הוא נוהג להשתמש ולדעתו האופטיקה מעולה. עדשת T1 מאפשרת מעבר של פי שניים אור מכל עדשה אחרת בשוק כך שזו הייתה בחירה טבעית לסרט מסוג זה. "יש לי ניסיון מצוין עם רכות התמונה המתקבלת בצילום בT1 או T4, האור בעוצמה הגבוהה סייע לנו ליצור את חרדתו של השחקן. לעדשות זום השתמש ב  .Angenieux Optimo הוא כותב: "עדשות הזום התקדמו בצורה משמעותית בימים אלו ניתן להשתמש בעדשות אלו כעדשות פריים ועדשות Optimo הן ממש סוס עבודה."

החומרים צולמו בRAW ללא דחיסה והוקלטו על גבי המקליט codex למרות שצלמו באיכות 4k, המאסטר היה ב3k משום שהיה שילוב גדול של אפקטים ויזואליים וכן חיסכון בעלות המעבר ל3k היה הגיוני (נכון להיות לנטפליקס אין עדיין מפרט ל-4k)

"צילום חוץ בלילה היה אחד האתגרים שרגשו אותנו בסרט" כותב שלדון. "השילוב בין עדשות מהירות מאד, שבבים עם רעש נמוך ורגישות גבוהה והיכולת להשתמש בפנסי LED חזקים עם סוללות סייעו לנו לצלם בתנאי תאורה כה נמוכים שכל צלם היה מוכן להרוג לקבלת תוצאה כזו.

למקור המאמר