מוטרולה תשלב את כרטיס הזכרון SD אשר פותח במרכז הפיתוח של סנדיסק בישראל, בנגן ה- MP3שלה

בכרטיס הזעיר והשליף, בגודל בול דואר, המבוסס על טכנולוגיית Flash memory, שישולב בנגן החדש, ניתן יהיה לעשות שימוש גם בטלפונים הניידים של החברה

סנדיסק הודיעה כי תספק למוטורולה העולמית כרטיסי SD) Secure Digital), אשר פותחו במרכז הפיתוח של סנדיסק בישראל. הכרטיס הזעיר והשליף, בגודל בול דואר, המבוסס על טכנולוגיית Flash memory, ישולב בנגן MP3 חדש של מוטורולה וניתן יהיה לעשות בו שימוש גם בטלפונים הניידים של החברה.

כרטיס ה- SD הוא כרטיס זכרון זעיר, בעל אבטחה מובנית לשמירה על זכויות היוצרים של התכנים הדיגיטליים הנשמרים עליו. אורכו של הכרטיס 32 מ"מ, רוחבו 24 מ"מ ועוביו 2.1 מ"מ – כגודל בול דואר ממוצע. עד היום, הכריזה סנדיסק על כרטיסי זכרון SD בקיבולות הנעות בין 8MB ל- 256MB. כרטיס ה- 256MB שהוכרז לא מכבר, מסוגל לאחסן 8 שעות של מוזיקה דיגיטלית איכותית. על ידי שילוב של חריץ לכרטיסי SD זוכה למעשה הנגן החדש של מוטורולה באפשרויות הרחבת זכרון אינסופיות, זאת בניגוד לשאר נגני ה- MP3 בשוק שקיבולת זכרונם מוגבלת.

לדברי שמעון סטולרו, מנכ"ל סנדיסק ישראל, כרטיסי ה- SD מוכיחים עצמם שוב ושוב כפתרון האוניברסלי לשימוש ככרטיסי אחסון במכשירים דיגיטליים ניידים. "ה- SD שפיתחנו כבר הפך לסטנדרט בתעשייה והוא משמש בלמעלה מ- 100 מוצרי אלקטרוניקה צרכנית שונים המיוצרים ע"י חברות שונות".