חברת Future Media Concepts ותערוכת NAB2024, השיקו סדרת הדרכות והסמכות בתחום הבינה המלאכותית עבור יוצרים דיגיטליים, הדרכות והסמכות בשידור חי המוצעות כל השנה באינטרנט, ובאופן אישי בכנס Post|Production World בלאס וגאס ובניו יורק במסגרת תערוכת NAB2024.

חברת FMC בשיתוף עם תערוכת NAB202  ובחסות דל, הכריזה על השקת סדרת סדנאות חיה וחדשנית – AI Training & Certifications –  שעומדת להיות שינוי משמעותי בשיפור היצירתיות הדיגיטלית, תוך שימוש בגרסה המלאכותית העדכנית ביותר בטכנולוגיית המידע. התוכנית מיועדת הן לחובבים והן לאנשי מקצוע, ומציעה הכשרה מעשית ומעשית הן באינטרנט והן ב-Post|Production World (PPW).

למקצוענים יש אפשרות לבחור בין שבע סדנאות בינה מלאכותית מקוונות במחיר של 299 דולר כל אחת, החל בנושאים כמו עיצוב, שידורי רדיו וטלוויזיה, עריכת וידאו, אפקטים חזותיים, מאסטרינג סאונד והיבטים משפטיים. כל סדנת בינה מלאכותית מובלת על ידי מומחה בתעשייה, מותאמת לרמות מיומנות בינה מלאכותית, ומכילה שילוב מרתק של הוראה חיה ותרגילים מעשיים.

"אנו מאמינים בהעשרת זרימות עבודה יצירתיות עם בינה מלאכותית בהצעת כלים שמוציאים את המיטב מכל איש מקצוע", אומר בן קוזוץ', נשיא ומייסד משותף של FMC. "זה עוסק בהעצמתם לחקור אופקים חדשים מבלי לאבד את נקודות החוזק הבסיסיות שלהם."

הצעה נוספת היא שיפור העבודה והיצירה באמצעות בינה מלאכותית על ידי השגת הסמכות AI של FMC ותערוכת NAB.
כל בחינת הסמכה מתומחרת ב-149 דולר, למשך של כ-50 דקות. לאחר שעבר את הבחינה, כל איש מקצוע מוסמך בינה מלאכותית יקבל תעודת של FMC ו-NAB מותאמת אישית וכן תג דיגיטלי כדי להציג שליטה בטכנולוגיית AI למעסיקים ולעמיתים. הם גם יתווספו למסד נתונים בלעדי של משתמשים מוסמכים בינה מלאכותית, מושלם לרשת.

בנוסף בתערוכת NAB2024 סדנאות בינה מלאכותית אישית בכנס Post|Production World עם כרטיס יחיד המעניק גישה למעלה מ250 מפגשים על פני שבעה מסלולים – כולל מסלול Creative AI חדש – משתתפי PPW יכולים לחקור באופן חופשי תחומי עניין בין התאריכים 12-17 באפריל, 2024.

הצטרפו למומחים בתעשייה ולאנשי מקצוע אחרים ב-17 באפריל בין השעות 14:00-17:00 לשני מפגשים מרתקים: AI Broadcast TV ו-AI VFX & Motion, במחיר של 299 דולר כל אחד.
אנשי מקצוע בתחום השידור יכולים לחקור יישומי AI ו-ML בעריכת וידאו, המותאמים במיוחד לחדשות, סרטים תיעודיים ו-VOD – תוך שימוש בכלים חדשניים כגון Descript ו-פרמייר פרו של אדובי

בינתיים, סדנת AI VFX & Motion חושפת את הסודות מאחורי VFX משופר בינה מלאכותית וגרפיקה בתנועה, ומציגה טכניקות מתקדמות כמו רוטוסקופ, החלפת פנים ויצירת ויזואליות ברזולוציה אולטרה באמצעות Firefly וRunway.

לקבלת 10 אחוז הנחה לקוראי AV יש לציין את הקוד- AVAI24