אחת המטרות בהפקות של וידאו או קולנוע היא שכל שורה מדוברת מגיעה בצורה רציפה מאותו המקום, מאותו מיקרופון מאותו טייק. לצורך העניין, משמשים בסט במגוון מיקרופונים, החל ממיקרופונים בום הנשמעים היטב, בעלי ייצוג נהדר של המרחב ושמע קולנועי. מיקרופוני דש, לעומתם, נשמעים פחות נעים והם מעולים במצבים שמיקרופון בום לא מסוגל לתת את המענה, או במצבים שרוצים לשלוט על הסאונד של שחקן מסוים. לא כל המיקרופונים, ובטח לא מיקרופונים ממשפחות שונות, דומים אחר לשני. מומחה הסאונד אלכס ניקבוקר (Alex Knickerbocker) מאולפני יוניברסל מסביר כיצד לפתור את הבעיה