הכוננים מיועדים להקל על תהליכי העבודה בתחום הגיבוי והעברת תכנים


 


במסגרת ההודעות לקראת תערוכת NAB Panasonic הודיעה כי היא משיקה שני כוננים חדשים המיועדים להקל על תהליכי העבודה עם כרטיסי P2


AG-MSU10, היא יחידה P2 המיועדת לשמש כגיבוי לתכנים המצולמים על גבי כרטיסי P2. יחידה זו מפשטת את תהליך העבודה בתחום הגיבוי או העברת התכנים לכונן SSD חיצוני.


היחידה מאפשרת העברה של התכנים בצורה מהירה ויציבה, דבר שחוסך את הצורך במחשבים או מוצרים ויישומים אחרים המאפשרים עבודה זו בשטח.


היחידה כוללת שני חריצים; הראשון עבור כרטיס P2 והשני עבור מארז AG-MBX10 המאפשר חיבור של כונן SSD בגודל של 2.5 אינץ. בנוסף היחידה מאפשרת חיבור למחשבים חיצוניים (מק או פיסי) כולל מחשבים ניידים באמצעות USB2.0 או eSATA.


היחידה כוללת מסך LCD בגודל 3.2 אינץ וניתן לתפעל את היחידה באמצעות כפתור אחד. על גבי המסך ניתן לראות תמונות ממוזערות וקיימת תמיכה באיכות 10 ביט AVC-Intra (100/50), DVCPRO HD, DVCPRO50, DVCPRO ו-DV. מהירות ההעברה של הקבצים היא פי 4 מזמן אמת והיחידה פועלת באמצעות סוללות.


מועד אספקה: אוקטובר


מחיר: 2,500 דולר


הודעה לעיתונות באנגלית


AJ-PCD2, הוא כונן בודד עבור כרטיס P2 אחד. המתח ליחידה מגיע במחבר USB דבר שחוסך חיווט נוסף. היחידה תואמת למחשבי מק או פיסי כולל מחשבים ניידים.


היחידה תואמת לכל סוגי כרטיס P2 ואת כל הפורמטים כולל SD או HD כךשאין בעיה עתידית לתמיכה בנפחים שונים.


מועד אספקה: אפריל


מחיר 350 דולר


הודעה לעיתונות באנגלית