DxO Labs הודיעה שגרסה 6.5 של DxO Optics Pro תושק בתחילת נובמבר, גרסה זו תאפשר יצירת תמונה עם תחום דינמי גדול (HDR) מתמונת RAW אחת.


טכנולוגיית HDR מאפשרת תמונה בעלת ניגודיות גבוהה ותצוגה של פרטים במקומות המוארים ובמקומות המוצלים. על מנת לאפשר יצירה של תמונה זו המצלמה מצלמת מספר תמונות בחשיפות שונות ומשלבת ביניהם. שיטה זו נעשתה לאחרונה מאד פופולרית (קיימת אפילו באייפון). גרסה 6.5 מאפשרת את אותה התוצאה אבל עם תמונתRAW  אחת.


"מצאנו במצבי צילום רבים, כי טכנולוגיית HDR המבוססת על תמונה אחת כוללת את כל התחום הדינמי של התמונה ללא צורך במספר תמונות" מסביר Cyrille de La Chesnais, מנהל השיווק של החברה.


טכנולוגיית HDR המבוססת על תמונה אחת מתאפשרת על ידי שילוב של טכנולוגיית תיקון החשיפה האוטומטית עם מערכת הסרת הרעשים במקומות החשוכים, מה שמבטיח תמונה איכותית גם במצבים שיש צורך למפות בצורה אגרסיבית את הצבע על מנת לראות את הפרטים בכל התמונה.


גרסה 6.5 מאפשרת הסרה של רעשי תמונה בתחום הצבע והשחור לבן מרמה של 100 ועד 100,000 ISO.


שינוי נוסף בגרסה זו הוא שיפור השילוב בתהליך העבודה עם Lightroom 3 בצורה טובה יותר בתחום של עיבוד וניהול. כאשר משתמשים ב DxO Optics Proעם מחשבים התואמים כרטיסים גרפיים OpenCL, יהיה שיפור של 25% במהירות התגובה של התוכנה ובאפשרות של עיבוד מספר תמונות במקביל.


יכולות נוספות בגרסה זו:



  • תמונת תצוגה מוגדלת

  • הוספת פרופילים של מצלמות ועדשות, עד סוף השנה יהיו כ-5,000 פרופילים שונים

  • הגרסה תואמת מק וחלונות

מחירים


רכישה: 169 דולר / 299 דולר (גרסת PRO)


שדרוג: 79 דולר / 119 דולר (גרסת PRO)


 


הודעה לעיתונות באנגלית