חברת ARRI הוציאה גרסת בטא של אפליקציית Camera Companion החדשה שלהם, המאפשרת שליטה מרחוק במצלמות ARRI. האפליקציה תומכת במכשירי iOS ו-MacOS.
היישומון תומך במצלמת Alexa Mini, Alexa Mini LF, AMIRA והמצלמה החדשה Alexa 35. השימוש במקלדת מחשב נייד או טאבלט אמור לספק ל-DIT דרך מהירה יותר להזין נתונים מותאמים אישית.
הדבר המגניב באפליקציה הוא שלא בהכרח צריך מצלמה איתך כדי לחקור את התכונות שלה. ואכן, ניתן להוריד אותה ולשייך מצלמה "מדומה" ולהתחיל לשחק מיד.

כמעט כל הגדרות המצלמה ניתנות להתאמה בלחיצה, ואפילו ניתן לשלוט במספר מצלמות בו זמנית. הגדרות נגישות כוללות מקודדים, רזולוציה, קצב פריימים, אינדקס חשיפה, מסנני , ND איזון לבן ועוד. משתמשים יכולים להתחיל/להפסיק את ההקלטה מרחוק באמצעות כפתור הקלטה הניתן לנעילה, לגשת ללחצני משתמש מותאמים אישית ואפילו לקבל שליטה על הגדרות יצירתיות, כמו ARRI Looks ותכונת הטקסטורה החדשה של ALEXA 35.
מצב התצוגה זמין גם למטרות סקירה ומעניק גישה לתפריטי רשימת קליפים והנתונים המצורפים. יתר על כן, אפשר לדגום את המסך ולשמור או באפליקציית הקבצים של מכשיר ה-iOS, כך שניתן לשתף אותם באופן מידי במדיה החברתית.

הממשק של האפליקציה החדשה ניתן להגדרה על ידי המשתמש כדי להתאים בקלות לתהליך. ממשק המשתמש הראשי מורכב מסדרה של אריחים שניתן לסדר מחדש ולשנות את גודלם.
ישנן שתי דרכים לחבר מצלמה לאפליקציה. האפשרות הראשונה היא להשתמש במצלמה כמארח ברשת. במקרה זה, המצלמה מייצרת רשת Wi-Fi משלה, המאפשרת חיבור ישיר לסמארטפון, טאבלט או מחשב נייד.

עם זאת, עבור הפקות יוקרה וצילומים מרובי מצלמות, החברה ממליצה להקים רשת מקומית עם נתב ייעודי, שאליה ניתן לחבר מספר מצלמות כלקוחות. פעולה זו יכולה להיעשות באופן אוטומטי גם על ידי הפניית כל מצלמה לקוד QR המציג את המידע של הרשת. לאחר מכן, על ידי חיבור iOS או MacOS לנתב, וניתן לקבל גישה לכל המצלמות.

ניתן להוריד את האפליקציה ללא תשלום למי שחבר במסלולי הבטא של החברה, למי שמעוניין להגיש בקשה להיות שותף למסלולי הבטה יש צורך להירשם בעמוד.