החברה האמריקאית Alteon, המספקת שירותי העלאת תכנים לענן ותמיכה בצילומי RAW – עד 5 טרה לקובץ המהירות גבוהה פי 6 מTCP.

בעידן הנוכחי, עם יותר תוכן מתמיד שנוצר עבור מדיה חברתית, צילום באמצעות סמארטפון הפך לנפוץ. ואם צריך להעביר קבצים גדולים, ללא גישה למחשב, אז קיימת בעיית מהירות. קיימות פתרונות חינמיים כמו WeTransfer, אבל שם ישנה הגבלה ל-2 גיגה.
כעת עם האפליקציה החדשה של Alteon לאייפון, קיימת אפשרות נוספת לשלוח את החומרים לפוסט ולאנשי הפקה שונים.

החברה משיקה אפליקציה חינמית של Alteon לאייפון כ"קישור הישיר בין טכנולוגיית המצלמה החזקה של אפל למערכת ניהול התוכן המקיפה של Alteon". לאחר ההורדה יש ליצור חשבון כדי לשלוח החומרים ממכשיר ה-iOS ישירות לחשבון Alteon Cloud. למשתמשים שרוצים לשתף את התכנים עם חברי צוות מרוחקים, עורכים ועוד יש צורך לרכוש מנוי בתשלום. לאחר העלאת צילומי הסמארטפון, אפשר ליהנות מכל שירותי Alteon Cloud, כולל המרת קידוד אוטומטי ושילוב עם תוכנת FCP של אפל או פרמייר פרו של אדובי.

לאחר העלאת תוכן לענן, יוצרים יכולים לבחור קבצים ותיקיות כדי להוסיף מטא תגיות מותאמות אישית ניתנות לחיפוש; השארת הערות מקודדות צבע עם חותמת זמן על קבצי וידאו או אודיו; שיתוף קבצים ופרויקטים עם כל אחד בעולם; שליחת קישורי מיון מאובטחים עם הגנת סיסמה ותאריכי תפוגה אופציונליים; ולהעביר פרויקטים שסיימו לשכבות אחסון בעלות נמוכה יותר כדי לחסוך כסף.

אפליקציית Alteon זמינה כעת ב-App Store ללא תשלום. חשבונות בחינם מעניקים 10 גיגה אחסון וגישה לחבילת ההרחבות והמוצרים המלאה של Alteon, כולל שילוב עם תוכנות העריכה.
מעל 10 גיגה המחיר החל מ-12 דולר לחודש. כמו כן, חשבונות בתשלום פותחים את היכולת לשתף ולהצטרף לפרויקטים, לרכוש טרה-בתים נוספים של אחסון ולחסוך כסף על שכבות אחסון בעלות נמוכה יותר.