שני המלונות רכשו מסך פלזמה בגודל 103 אינץ הגדול בישראל; היקף העסקאות נאמד ב- 3 מיליון שקל 


 


יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת פנסוניק בישראל, זכתה לאחרונה בשני מכרזים לאספקת כ- 850 מסכיLCD  ופלזמות בגודל 32 אינץ ועד 50 אינץ. היקף העסקאות ע"פ הערכות נאמד ב- 3 מיליון שקל


במלון הרודס פאלאס באילת יוחלפו 600 מסכי ה-CRT הישנים במסכי LCD 32 אינץ של פנסוניק ייעודיים למלונות. יורוקום אף הקימה במלון אולם קולנוע משודרג לרווחת האורחים ובמרכזו מסך הפלזמה הגדול בישראל, 103 אינץ FULL HD של פנסוניק ומערכת סאונד מהמתקדמות בארץ (Dolby digital TrueHDC).


 


במלון הבוטיק קפיטל בירושלים (בבעלות יזם מחו"ל) התקינה יורוקום באמצעות חברת הבת DM 250 מסכי LCD ופלזמות של פנסוניק בגדלי 32-50 אינץ. במסגרת המכרז תרשת יורוקום את מערכת הטלפוניה, המולטימדיה ומצלמות האבטחה במלון. כמו כן, בסוויטה הנשיאותית יותקן מסך 103 אינץ עם מערכת אודיו מתקדמת של פנסוניק.


 


לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום פנסוניק "הבחירה של המלונות במסכי ה-LCD של פנסוניק מהווה המשך מגמה של החדרת מסכי ה-LCD של פנסוניק לארגונים פרטיים וציבוריים בישראל בנוסף למגזר הפרטי". לדבריו, "היכולות הטכניות הייחודיות של מסכים אלו מאפשר שילוב עם מערכות נוספות כמו מרכזיה, מצלמות,ומערכות מתקדמות לאודיו ולוידיאו".