טלפון IP שולחני עתיר ביצועים בעל שישה קווים המוצע בטכנולוגיית HD, המותאם לכל היישומים הארגוניים בעזרת חיבור USB ועוד


 


 


Polycom, המובילה העולמית בפיתוח ושיווק פתרונות לתקשורת מאוחדת, משיקה את ה- SoundPoint 670, טלפון IP שולחני חדש, בעל תצוגה צבעונית. מדובר בטלפון עתיר ביצועים בעל שישה קווים המוצע בטכנולוגיית HD. המכשיר מותאם לכל היישומים הארגוניים החל מדלפק הקבלה ועד לחדר הישיבות והוא מאפשר ניהול של שיחות הטלפון ביתר קלות ונוחות, ללא צורך בחיבור למחשב.


 הטלפון הינו בעל פלטפורמה ויזואלית משופרת המאפשרת רמה גבוהה של אינטגרציה עם אפליקציות ותהליכים עסקיים בארגון. לטלפון חיבור USB מובנה התומך באפליקציות כגון הקלטת שיחה מקומית.


מדובר במכשיר מתקדם המהווה כלי רב עוצמה למשתמשים הזקוקים למערך תכונות מתקדם. המכשיר כולל את טכנולוגיית HD Voice של פוליקום המספקת איכות קולית טבעית ובעלת אמינות גבוהה וכן בהירות המשפרת את ההבנה ומפחיתה את עייפות המאזין. תכונות נוספות כוללות צג LCD גראפי בעל רזולוציה גבוהה ותאורה אחורית. הממשק הצבעוני החדש המעצים את חוויית המשתמש, מכיל 14 צבעי רקע המאפשרים לקבוע את 'אישיות' המשתמש ובו ניתן להכניס לוגו של החברה, מותגיה וכדומה. כמו כן כולל המכשיר רכיב SIP המאפשר תמיכה בקווים משותפים, הודעות טקסט ועוד.


דן אנגל, מנהל המכירות הארצי בפוליקום ישראל ציין, כי פוליקום ממשיכה לספק ללקוחותיה פתרונות לטלפוניית VoIP הממלאים את כל צורכי הטלפוניה העסקית, להם אין מתחרים מבחינת תאימות הדדית, איכות, ביצועים וערך."


טווח מחירים: 300-600 דולר