שלשום נפתחה חנות הקונספט הראשונה של סלקום לצעירים במתחם view שבקניון ארנה בהרצליה פיתוח בהשקעה של 2 מיליון שקל. לדברי הנהלת סלקום, קהל הלקוחות של החנות הוא קהל צעיר (12-30), שהיקף חדירת הסלולר בטווח הגילאים שלו נאמד כיום בכ-84%.
החנות עוצבה ע"י סטודיו ברוך נאה והוקמה ע"י פרומרקט. חברת האינטגרציה של קבוצת "דיסק-אין" בצעה את התכנון ה
אורקולי והממוחשב, היתה אחראית להתקנת תוכנת הניהול והסנכרון של C-nario וכן לפיתוח טכנולוגי חדש המאפשר שידור ברשת בזמן אמת ממחשבי המשחק אל קיר הפלסמות.


הסטודיו של קבוצת "דיסק-אין" הפיק, (עיצוב, אנימציה ותכנות), עבור החנות שני משחקי מחשב בעיצוב מקורי, עמדת הלחנה ל"רינגטונים", (כולל שליחת התוצאה לטלפון המשתמש), עמדת ציור אייקונים, (כולל שליחת התוצאה לטלפון המשתמש), ועמדת צילום פורטרט עצמי על גבי רקעים שבחר המשתמש ובצרוף דמויות נבחרות. העמדה מאפשרת שליחת התמונה לדוא"ל המשתמש או לטלפון שלו במידה והמכשיר תומך בטכנולוגיה.