האתר Frame Set נוצר במטרה לעזור ליוצרי סרטים מסחריים למצוא בקלות רבה יותר השראה לפרויקטים שלהם. Frame Set מאפשר ליוצרי סרטים למצוא השראה על ידי חיפוש של 116,454 פריימים מתוך למעלה מ-6,474 פרסומות, עם עוד אלפי פריימים שמתווספים מדי חודש.

ניתן לחפש משהו ספציפי, כמו הסתכלות דרך חלון עגול, או משהו מופשט יותר, כמו מסגרות עם אווירת תצלום של אנסל אדמס. בעת חיפוש אחר השראה, חיפוש טקסט פשוט עשוי לא ללכוד במדויק את הנדרש. אז תכונת חיפוש הדמיון של Frame Set מאפשרת למצוא פריימים דומים, בהתבסס על כל תמונה שמחפשים.
ניתן לצמצם את החיפוש עם מסננים ספציפיים ליצירת סרטים, כולל יחס גובה-רוחב, רוויה, ניגודיות, טמפרטורה, סוג צילום, שעה ביום ועוד.

האתר מספק את היכולת לראות פריימים עם צבעים ספציפיים, מצבעי יסוד בסיסיים ועד מקודדי HEX מדויקים. ניתן להוסיף צבעים לסינון בכל חיפוש
משתמשים שמחפשים פריימים של במאים מסחריים, צלמים ותפקידי מפתח אחרים, יכולים לחקור קרדיטים ספציפיים חזותית על ידי צפייה בפריים שהם יצרו.
ניתן לחפש פריימים שנוצרו על ידי מצלמות ועדשות ספציפיות מכל פריים של סרט. תכונה זו תהיה זמינה גם לפרסומות לקליפים מאביב 2023.
ניתן לארגן את הפריימים המועדפים על ידי יצירת סטים ציבוריים ופרטיים כאחד, לשתף את הסטים עם אחרים ולתת גישה משותפת לחומר או להגביל אותם להצגת הסט בלבד.

קיימים שני מסלולים:

  • מסלול חינם – מאפשר חיפוש מוגבל (עשר פעמים ביום), החיפוש באיכות SD ואין סטים פרטיים
  • 15.99 דולר לחודש או 131.88 לשנה – אין מגבלה בחיפוש, חיפוש באיכות 4k, חיפוש מהיר יותר, סדרה מלאה של הפילטרים ו25 סטים פרטיים.