חברת אדובי הודיעה שניתן להוריד את עדכון 2015 של תוכנות הענן שלה שהושקו ב-NAB ערן שטרן הבעלים של אתר sternfx כותב: "פעם בכמה שנים יוצא שדרוג שמשנה באופן מהותי את אופן העבודה בתוכנות. באנגלית זה נקרא Game Changer ולמרות השימוש החבוט במושג זה, אני סבור שזה אחד מהשדרוגים שמתאים להגדרה זו. לפחות באפטר אפקטס ופרמייר פרו.


"במהדורה זו של אפטר אפקטס, מודול החישוב וממשק ההפעלה הופרדו זה מזה ולאחר מכן נתפרו שוב יחדיו. לכן ביצועי התוכנה, בעיקר במקומות בהם נדרש חישוב מקדים, השתנו באופן מהותי. כעת ניתן לנגן את הקומפוזיציה, לבצע שינויים תוך כדי ולצפות בתוצאה באופן כמעט מיידי. זמן ההמתנה קוצר באופן דרמטי וכעת ניתן לבחון אפקטים, להזיז חלונות ואפילו לייבא חומרי גלם – תוך הרצה של התוצאה.


"כמו כן נוסף פאנל ספריות חדש שמפשט את העבודה בין התוכנות השונות. הוצג מודול חדש לעיקוב פנים כולל איברים ספציפים כמו עיניים, גבות, אף ופה – כך שניתן להצמיד לכל אלו אלמנטים גרפים באופן קל ומהיר יותר מבעבר. בהורדה נכללת גם התוכנה חדשה Adobe Character שיוצרת אנימציה קלאסית שמבוססת על קלט ויזואלי וסנכרון קולי בזמן אמת. יש גם גרסאות חדשות של תוכנות Cinema 4D Lite ו-Mocha שמצורפות לעדכון.


לרכישת הקורס חידושי מהדורת 2015 באפטר אפקטס


 


 


גם תוכנת פרמייר פרו עודכנה מהותית,כשגולת הכותרת היא מנוע צבע חדש – Lumetri Color  שמציע סקופים מודרנים ומעודכנים ומגוון כלים לתיקון צבע, כמו גם בקרה עדינה ויצירת מראה ייחודי – ביעילות ובקלות. בנוסף ניתן להשתמש באפליקציה ניידת שמאפשרת להקנות לתמונה את המראה שלה ישירות בתוך פרמייר פרו. מנוע הצבע החדש מאפשר לראשונה ליצור קשר רגשי בין צבעים כפי שחווים אותם במציאות. ישנם שיפורי תצוגה וכלי ניהול חדשים, וגם עדכונים בפקודות עריכה וחלון ה-Trim. לאלו התווספו שיפורי אודיו חשובים, כגון יכולת למפות ערוצים ולהקצות משימות פלט ישירות מציר הזמן.


 


כדי להקל על השיתוף בין התוכנות יש פאנל ספריות חדש שמבצע מגוון פעולות: שיתוף צבעים, הורדת עיצובים מוכנים מהענן היצירתי ושמירת LUT להקניית תיקוני צבע ומראה. כלי מיוחד שמוצג בגרסה זו נקרא ״מורפ-קאט״ ומטרתו להחליק ג׳אמפ קאטים. יש גם לא מעט שיפורים בתחום ניהול המדיה והייצוא, לרבות אופציית גילוף-זמן שמקצרת או מותחת את הסרט בזמן הייצוא, מבלי להשפיע על התוכן.


לרכישת הקורס חידושי מהדורת 2015 בפרמייר פרו