הצלם הגרמני Sebastian Wiegärtner הציג את חומרי הגלם הראשונים של אב הטיפוס של פנסוניק DVX200 החדשה והם נראים מעולים. למרות שהדחיסה באתרי יוטיוב או Vimeo היא כה גדולה – עד שלא ניתן לבחון את התוצאה היטב.


בכל מקרה מדובר במצלמה מעולה לסרטי דוקו וצילומי טלוויזיה מהירים, במקרים שעדיין צריך להשיג מראה קולנועי. תודות לשבב M4/3 הרבה יותר קל להשיג מיקוד לעומת מצלמות סופר 35 מ"מ או Full Frame. הרגישות הטבעית שלהמצלמה היא 500 ISO.


"השתמשתי בפרופיל שטוח V-Log עם התאמה ל- VariCam 35 Rec 709וביצעתי עיבוד צבע כבד, כולל הוספה משמעותית של רעש" מדווח סבסטיאן.


"ההתרשמות הראשונה שלי היא שהמצלמה דומה מאד ל-GH4. גם עם דחיסת אינטרנט ניתן להבחין בכמות עצומה של פרטים. זה לא מפתיע כאשר זוכרים שאנו מצלמים UHD. מאד חד. מאד נקי. גווני העור נראים מעולה. חשוב לציין שהווידיאו עבר עיבוד משמעותי והוספה של רעש, כך שאין כל ספק שזה מה שניתן לקבל ישירות מהמצלמה במיוחד ב V-Log.


"בסופו של דבר נראה שלפנסוניק יש מנצח לתחום צילום דוקו וטלוויזיה. לא ברור עדיין מה יהיה מחיר המצלמה – אבל בכל מקרה פחות מ-5000 דולר. המצלמה היא פתרון מצויין למי שרוצים לצלם עם שבב גדול בגוף בינוי של מצלמה…".