מצלמת ה-IP החדשה של 4Play מאפשרת להתחבר מכל מקום דרך האינטרנט ולראות מה קורה בבית ובעסק ללא צורך בהגדרות מסובכות באמצעות 16 מצלמות אבטחה שונות


 


אלודה, משווקת את מצלמת ה-IP החדשה של 4Play המאפשרת להתחבר מכל מקום דרך האינטרנט ולראות מה קורה בבית ובעסק ללא צורך בהגדרות מסובכות.


ערכת האבטחה של 4Play היא פתרון "עשה זאת בעצמך" יעיל וזול לביטחון ולאבטחה. חבילה מודולארית המאפשרת צפייה מכל פינה ומכל זווית בתוך ומחוץ לבית או לעסק. ערכת האבטחה מאפשרת לצפות בעד 16 מצלמות שונות ובמידת הצורך להקליט כל מה שהמצלמה רואה גם ביום וגם בלילה במשך 24 שעות 7 ימים בשבוע. בנוסף, מגוון המצלמות הרחב מאפשר התאמת מצלמה לכל מקום עם דרישה ייחודית, מחד מצלמת החוץ הכוללת ראיית לילה ומוגנת מפגעי מזג – אוויר מאפשרת צפייה במתרחש מחוץ לבית – בגינה בחניה ובמקומות חשוכים, ומאידך מצלמת הכיפה שמותקנת על התקרה בחדר משתלבת בהיחבא בריהוט הבית וכוללת חיישני הפעלת הקלטה הרגישים לתנועה.


דוד אלון, מנכ"ל אלודה אומר: "ההתקנה העצמית הקלה והנגישות דרך האינטרנט לכל מחשב בעולם, הינה  ישום חדשני שעד כה לא קיים בעולם האבטחה. אין צורך בעמדת צפייה קבועה, ופיתוחי ההמשך יאפשרו לצפות ממכשירי הסלולר דור 3 בנעשה תחת עינה הפקוחה של מצלמות האבטחה מדגם 4PLAY."


את מצלמת ה-IP הניתנת להתקנה בקלות לשימוש מיידי ונוח ניתן לקבל בשני סוגים; IR camera: מצלמה פנים/חוץ ה לצפייה גם בלילה בעזרת תאורת אינפרא אדום. ו-Dome camera: מצלמת כיפה מוסווית.


מחיר: 999 שקל