ברשימת המועמדים הסופיים של טקס פרסי החדשנות הטכנולוגיים, SXSW, שיתקיים ב-14 במרץ, מופיעה חברת Audio Design Desk. היישום של החברה מאפשר הוספה של מוזיקה ואפקטים והתאמתם לווידאו. תהליך זה אורך בדרך כלל יום שלם ותודות לבינה המלאכותית הוא קוצר למספר דקות.

הצוות שעומד מאחורי הפרויקט ממומן על ידי עצמו ומתכנן להשיק את התוכנה רשמית ב- NAB.

התוכנה נוקטת בגישה חדשה ליצירת סאונד לווידאו, מכיוון שהוא הופך את הלחנת המוזיקה, עיצוב הסאונד ואפקטי הסאונד למהירים וקלים יותר מבעבר.

יצירת צלילים בזמן אמת
הפיכת מקלדת סטנדרטית (QWERTY) למערכת דגימה חכמה (Smart Sampler) על מנת להפיק צלילים של מכות, צעדים, אגרופים, יריות או כל אפקט סאונד אחר בזמן אמת. ניתן לחפש וליצור אפקטים תוך צפייה בווידאו.

קומפוזיציה אין סופית
לאחר שמוסיפים את הצלילים, התוכנה מבינה היכן נקודות הסנכרון בווידאו וכל שניתן הוא להחליף מדרמה לסרט אקשן או מסרט אימה לקומדיה בלחיצת כפתור.

חיפוש בציר הזמן
היישום מאפשר חיפוש של צלילים ישירות מציר הזמן ולבחון את השילוב ביניהם. דבר זה חוסך שעות של חיפוש בספריות והתאמה ידנית של האפקטים.

שילוב עם מערכת עריכה
התוכנה כבר תומכת בתוכנות העריכה המובילות: פרמייר פרו של אדובי, FCPx של אפל, DaVinci Resolve של BlackMagic ותוכנות Media Composer ו- Pro Tools של AVID.

התוכנה מאפשרת לייצא ב XML או AAF וכך לאפשר את השילוב בדיוק כפי שתוכנן. התוכנה גם תומכת ביחידות חומרה של חברות אחרות כמו Elgato Stream מה שמאפשר הוספה של האפטרים בקלות רבה.

יבוא צלילים חכם
מערכת היבוא של קובצי הסאונד מאפשרת יבוא של המידע המצורף (metadata) וכל לאפשר סנכרון נכון יותר לציר הזמן

עיצוב הסאונד
לאחר המיקום של הסאונד, העורך יכול להוסיף את הסגנון או "מצב הרוח" למעוניינים לשלב בעיצוב של הקול. העורך יכול לבחור בין סגנון נמרץ או מורכב או ערוץ פשוט, כל זאת מבלי לאבד את הסנכרון.

ניתן להוריד את התוכנה כבר כעת