AVID הודיעו בתערוכת NAB, כי בזכות הארכיטקטורה שלהם, הקרויה DNA, הצליחו לעשות מה שאף חברה לא עשתה עד כה, וזה לשלב אות HD באותו נפח של אות SD, תוך שמירה על האיכות. טכנולוגיה זו נקראת DNxHD והיא מאפשרת שילוב אות HD בכל מערכות העריכה, החל מהרמה הנמוכה ביותר Xpress ועד למערכות Nitris והמערכות החדשות השונות. כמו כן הודיעו AVID על אפשרות עריכה של אותות DVCPRO בכל הפורמטים, כולל HD ו-P2, XDCAM ו-HDV, כאשר כל הפורמטים נערכים במצב הבסיסי של הפורמט, וזה ההבדל משאר החברות הממירות את הפורמט לצרכי עבודה.


 


הודעה לעיתונות באנגלית


 


הכרזות נוספות:


Composer Adrenaline 1.5 – גרסה חדשה המאפשרת שילוב של כל הפורמטים על אותו ציר זמן כולל HD ו-SD. הגרסה החדשה מאפשרת עבודה של 11 ערוצי וידאו SD ללא דחיסה בזמן אמיתי (במערכות חלונות) או 9 ערוצים (במערכות מק) או 3 ערוצים של אות HD. כמו כן ניתן לבצע עריכת מספר מצלמות בזמן אמיתי על אותה כמות ערוצים.


 


הודעה לעיתונות באנגלית


 


משפחת Nitris בגרסה 7.5 מאפשרת עבודה של כל הפורמטים כולל 2k ו-4k. מערכות אלו כוללות אפשרות עריכה, הרכבה, ותהליכי עבודה חדשים. כמו כן המשפחה החדשה תואמת בצורה מושלמת את סדרת  Composer


Xpress – מאפשר עריכה של אות HD ו-HDV באמצעות טכנולוגיית DNxHD. אספקה במשך השנה. כמו כן הוכרזה גרסת 4.5 שתומכת בפורמטים DV50, הפקת אות WMV HD ומערכת חדשה ליצירת ערוצי סאונד SmartSound.


 


הודעה לעיתונות באנגלית


 


בנוסף הכריזו Xpress סטודיו על שתי חבילות חדשות של תוכנות Xpress המאפשרות לרכוש מערכת הפקה מלאה מ-AVID דבר שלדברי החברה, מונע בעיות של שירות בהגדרת האחריות של מי הבעיה.


התוכנות הנוספות לתוכנת העריכה:


ProTools LE – תוכנה לעריכה סאונד


3D – תוכנה ליצירה של עצמים תלת מימדים


FX – תוכנה ליצירה של אפקטים נוספים (מבוססת RED של Boris)


DVD – תוכנה להפקת כותרים DVD (של חברת SONIC)


גרסת Essentials הכוללת את כל התוכנות ומחירה 3,999 דולר, חיסכון של 4,000 דולר ברכישה של כל התוכנות בנפרד וכוללת את החומרה Mbox


גרסת Complete כוללת חומרה:002 Digidesign ו-Mojo במחיר של 6,999 דולר, חיסכון של 5,000 דולר.


 


הודעה לעיתונות באנגלית